کد خبر: 878141
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
وزير اطلاعات عنوان كرد كه وحدت فرماندهي مجموعه حراست‌هاي كل كشور بايد موجب افزايش دقت، سرعت، كيفيت و عمق اقدامات صيانتي واطلاعاتي شود. 
حجت‌الاسلام سيد محمودعلوي در شصت و پنجمين همايش حراست‌ها كه با عنوان «تحول، كارآمدي و انسجام سازماني در حراست‌ها» برگزارشد، بر ارتقاي نقش پيشگيرانه و تقويت جنبه نرم‌افزاري آنان در مواجهه با تخلفات اداري و انحرافات تاكيد كرد. 
وزير اطلاعات جلوگيري از فرصت سوزي‌ها و اتلاف وقت در مجموعه نظام را از جمله وظايف مجموعه‌هاي اطلاعاتي و حراست‌ها دانست و افزود: هنر اين است كه همچون مراكز بهداشتي و درماني قبل از اينكه كار به اتاق عمل و جراحي برسد با تدابير پيشگيرانه و بهره‌گيري از روش‌هاي نرم افزاري مشكلات فعالان اقتصادي، فرهنگي، اداري و كاركنان دستگاه‌ها را برطرف كنيم. 
علوي گسترش فرهنگ «دست‌گيري» به جاي «مچ‌گيري» در مجموعه دستگاه‌هاي اطلاعاتي و حراستي را امري ضروري دانست و گفت: گزارش‌ها از كاهش كاستي‌ها و مشكلات در مقايسه با چهار سال گذشته حكايت دارد كه نشان از كم شدن حاشيه ها، اخلاقي تر و شرعي‌تر شدن فعاليت هاست. 
وي همچنين به مراعات حقوق عامه مردم در درون نظام اشاره كرد و افزود: در كنار ترويج حق بايد به افرادي كه زيرچتر نظام اسلامي هستند خدمت كرد و خدمتگزار همه شهروندان بود. 
وزير اطلاعات جلوگيري از هدر رفت انرژي مديران، كاهش بروز اختلافات و افزايش دقت، سرعت و كيفيت اقدامات اطلاعاتي و ارزيابي و تحليل گزارش‌ها را از ثمرات تشكيل فرماندهي واحد در حراست‌ها دانست و افزود: مجموعه حراست‌هاي كل كشور همچون بازويي پرتوان براي وزارت اطلاعات عمل خواهد نمود و سرفصل جديدي در عرصه خدمت با كارنامه درخشنده تر از گذشته ارائه خواهد كرد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار