کد خبر: 878094
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
نايب رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي كشور در مجلس اعتقاد دارد شروط برجامي كنگره مبني بر بازرسي از سايت‌هاي نظامي به هيچ عنوان قابل مذاكره و گفت‌وگو نيست و اصلاً محقق نخواهد شد. 
سيدحميدرضا كاظمي در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به طرح جديد نمايندگان مجلس سناي امريكا براي تغيير برجام و تأكيد بر ابدي‌سازي محدوديت‌هاي كشورمان در برجام گفت: با توجه به متن برجام، ايالات متحده نمي‌تواند تصميم يكجانبه براي تغيير يا عدم‌اجراي اين موافقتنامه بگيرد. 
نماينده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه برجام توافقنامه بين‌المللي است، تصريح كرد: كشورهاي 1+5، آژانس بين‌المللي انرژي اتمي و ... براي تصويب اين توافقنامه تلاش كرده‌اند، از اين رو اگر امريكا اصرار بر برهم زدن برجام داشته باشد، حتماً در جامعه بين‌الملل رسوا خواهد شد. وي با بيان اينكه مراكز نظامي كشورمان خط قرمز محسوب مي‌شود و اين مهم در سخنان رهبر انقلاب و ساير مسئولان به وضوح مشاهده مي‌شود، ادامه داد: بر اين اساس موضوع مطرح شده در طرح رئيس كميته روابط خارجي مجلس سنا و «تام كاتن» سناتور ارشد امريكايي مبني بر بازرسي از سايت‌هاي نظامي به هيچ عنوان قابل مذاكره و گفت‌وگو نيست و اصلاً محقق نخواهد شد. اين نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: ترامپ با اقدامات اخيرش در تلاش است خود را به عنوان مخالف برجام معرفي و بر اين اساس فضاي داخلي كشورش را درگير چنين مباحثي كند، لذا بايد اذعان كرد اقدام كنگره و دولت امريكا صرفاً مصرف داخلي دارد و عملياتي نخواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار