کد خبر: 878019
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
با حضور رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی:
با حضور رئیس هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، در مراسمی که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به دو استعفای در زمان مدیریت میرزاده و رهبر در ماه های گذشته اظهار کرد: عده ای سعی کردند با بی اخلاقی و تهمت زدن اسباب رنجش و آزردگی ما را فراهم کنند و به اتهام کنار گذاشتن نیروهای ارزشی سعی کردند گزارش های خلاف واقع بنویسند و دینداری و اخلاق را به نوعی زیر سوال ببرند.

علی شامل با انتقاد از کسانی که با ملاک قرار دادن دینداری به شایعه سازی و تهمت و بهتان روی آورده اند بیان کرد: ملاک دینداری راستگویی و امانتداری است نه اینکه بخواهیم به خاطر برخی مسایل با زیرپا گذاشتن اخلاقیات انسانی را تحقیر و یا زمینه تهمت و افتراهای بی جا را فراهم کنیم.

وی در ادامه به فعالیت های انجام شده در چند سال مدیریت خود اشاره و خاطرنشان کرد: ما در کنار فعالیت 6 مرکز دانشگاه آزاد در شهرهای مختلف سعی کردیم تا مرکز سرعین را نیز به واحد تبدیل کنیم و در کنار آن با توجه به سوابق مختلفی که در دانشگاه آزاد داشتم در این مدت سعی کردم توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد را در کنار حفظ روحیه انقلابی و بسیجی مورد توجه قرار دهم.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به تکمیل پروژه مجتمع فنی و مهندسی و مجتمع آموزشی سرعین اشاره کرد و افزود: بیمارستان ناتمام دانشگاه آزاد را در چند سال اخیر بعد از سال ها تعطیلی فعال کردیم و با عقد قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی زمینه فعالیت مناسب آن را فراهم کردیم.

شامل اخذ سند و حل مشکل معارض در واحدهای دانشگاه آزاد به ویژه واحد اردبیل را یادآور شد و گفت: در این مدت سعی کردیم به رغم همه ناملایمتی ها به عنوان یک مدیر بسیجی در همه عرصه ها با اخلاق محوری و پشتکار فعالیت ها را به سمت مطلوبیت به پیش ببریم و در این مدت نه تنها به کسی باج ندادم بلکه سعی نکردم تا آویز کسی باشم و بدون وابستگی حزبی و جناحی دوران مدیریت خود را تمام کرده و تحویل همکارم رسولی می دهم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به صدور مجوز برای راه اندازی مرکز رشد و فناوری و همچنین شرکت های دانش بنیان تصریح کرد: در این زمینه نیز بسیاری ا کارها و اقدامالت انجام شده و این دانشگاه باید در فعالیت جدید خود به بخش پژوهشی و همچنین فناوری های جدید اهتمامی جدی داشته باشد.

شامل خطاب به برخی کارشکنان در این دانشگاه نیز گفت: باید دست به دست هم دهیم تا در دوران جدید مسئولیت و مدیریت ضعف ها را برکنار کرده و با کنار گذاشتن کارشکنی ها و به دنبال آن بی قانونی ها سعی کنیم تا در مسیری درست و مثبت حرکت کنیم.

 

ایجاد قطب علمی مورد توجه ماست

در ادامه این مراسم سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: از سال 63 تاکنون مدیران این مجموعه منشا خیر و برکت بوده اند و بنده از سال 75 وارد دانشگاه آزاد شده و در مسیر زندگی خود خوشحالم که همچنان در محیط دانشگاهی و فرهنگی فعالیت می کنم.

اسحق رسولی با یادآوری اینکه با تغییر شرایط محیطی و فضای آموزش عالی دانشگاه آزاد نیز با چالش های اساسی روبروست گفت: امروزه دانشگاه آزاد نیازمند جهاد و تلاشی جدی است تا با امیدواری بیشتر بتوان از فرصت و فضای فراهم آمده برای توسعه علمی و پژوهشی استفاده کرده و با این پشتوانه علمی کارها را به پیش برد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سیاست جدید دانشگاه آزاد توسعه و تعالی این مجموعه و حرکت به سمت کارآفرینی است افزود: باید سرمایه های دانشی و معنوی را به عنوان گنجینه بی پایان این دانشگاه تقویت کنیم تا با گذر از چالش های پیش رو بتوانیم زمینه و بستر اعتلای دانش، حوزه فرهنگ و شعایر اسلامی را به خوبی به وجود آورده و در این مجموعه دانشگاهی کارآمدی، بهره وری و اثر بخشی را ارتقا دهیم.

رسولی اضافه کرد: ایجاد قطب علمی در دانشگاه آزاد اسلامی در یک رشته به صورت ملی مورد توجه است و امیدواریم با ارتقای کیفیت و همراهی هیئت علمی و مجوعه های فرهنگی در این دانشگاه در این راستا موفق عمل کرده ونقش پررنگ خود را در تبدیل اردبیل به یک قطب علمی ممتاز به خوبی ایفا کنیم.

در این مراسم با تجلیل و قدردانی از زحمات علی شامل در سه سال مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اسحق رسولی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل منصوب و معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر