کد خبر: 877951
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان :
قیمت‌ اعزام به کربلا بر اساس ،هزینه روادید 40 دلار، بیمه و خدمات درمانی 25 هزار تومان و 10 هزار و 900 تومان هم هزینه اجرایی کار است و هرگونه تغییرات در قیمت‌ها بر اساس تغییرات دلار بوده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در خصوص هزینه‌های اخذ روادید برای سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی، اظهار کرد: هزینه کل روادید نسبت به قیمت دلار به روز محاسبه می‌شود و کل هزینه سفر که شامل روادید، بیمه، خدمات درمانی و هزینه‌های اجرای کار است تا روز گذشته 208 هزار تومان بوده است.

غلامعلی زاهدی به صورت جزئی هزینه روادید 40 دلار، بیمه و خدمات درمانی 25 هزار تومان و 10 هزار و 900 تومان هم هزینه اجرایی کار است.

وی افزود: در رابطه با برگزاری تور توسط آژانس‌ها در این ایام، گفت: افراد در سامانه ثبت‌نام می‌کنند و ما برای آن‌ها روادیدی انفرادی صادر می‌کنیم، ممکن است افراد به صورت دسته‌جمعی سفر کنند و تور خاصی در این ایام وجود ندارد.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به نقش دفاتر زیارتی در این بین، عنوان کرد: فقط دفاتر زیارتی تحت پوشش حج و زیارت حق ثبت‌نام افراد را دارند، افراد باید ابتدا در سامانه سماح ثبت‌نام کنند و سپس در این سامانه باید یک دفتر زیارتی انتخاب کنند تا کارهای اجرایی اخذ روادید توسط دفتر زیارتی انجام شود و فرآیند نهایی کردن ثبت‌نام که شامل ثبت نهایی اطلاعات، دریافت مدارک، تحویل به سفارت و بازگرداندن گذرنامه به زائران پس از صدور روادید است توسط دفتر زیارتی انجام خواهد شد؛ بخشی از مبلغ 10 هزار و 900 تومانی که ذکر شد برای رابط سفارت است و قسمتی از آن برای هزینه همین دفاتر زیارتی است.

زاهدی ضمن بیان اینکه چند روز اخیر کمی اختلال در روند کار وجود داشته است، خاطرنشان کرد: به صورت عادی از زمان تحویل گذرنامه 2 الی 3 روز زمان می‌برد تا روادید صادر شود.

وی ابراز داشت: هزینه بلیت‌های رفت و برگشت هواپیما توسط شرکت‌های هواپیمایی بررسی می‌شود و ارتباطی با حج و زیارت ندارد.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در پایان تأکید کرد: کسانی که متقاضی اخذ روادید هستند کار را به روزهای پایانی نکشانند و ثبت‌نام خود را هر چه زودتر انجام دهند، مدارک خود را تحویل دهند تا هر چه زودتر روادید آن‌ها صادر و تحویل داده شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار