کد خبر: 877915
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بيان اينكه 60 الي 65‌درصد مواد مخدر ورودي به كشور از طريق مرزهاي پاكستان است از تقويت همكاري بين پليس دو كشور براي جلوگيري از ورود مواد مخدر به كشور خبر داد. 
به گزارش خبرنگار ما، ‌سردار محمد مسعود زاهديان در حاشيه ديدار با ژنرال مسرت نواز ملك، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پاكستان به خبرنگاران گفت: روابط دو جانبه پليس ايران و پاكستان سابقه ديرينه‌اي دارد و در برهه‌هاي مختلف زماني، همكاري‌هاي دو جانبه در راستاي مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچيان بين اين دو كشور وجود داشته است. اين ديدار نيز به منظور ارتقا‌ و تداوم همكاري‌هاي دو كشور صورت گرفت و اميد است با هم‌افزايي بيشتر شاهد همكاري‌هاي مطلوب‌تر در راستاي تأمين امنيت و جلوگيري از ترانزيت مواد مخدر باشيم. 
وي ادامه داد: براساس آمارهاي بين‌المللي حدود 60 الي 65 درصد از مواد مخدر ورودي به كشور، از طريق مرزهاي پاكستان است و مصمم هستيم با تقويت تعاملات و به‌كارگيري تجهيزات در اين مرزها موانع مختلف ايجاد كنيم.  وي به فعاليت مشترك پاكستان و ايران در راستاي مبارزه با مواد‌مخدر اشاره كرد و افزود: در مركز تبادل و همكاري مشترك اطلاعاتي بين ايران، افغانستان و پاكستان، تعاملات خوبي صورت مي‌گيرد و اين تبادل اطلاعات در راستاي مبارزه با مواد مخدر است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار