کد خبر: 877914
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
تازه عروس كه با همدستي يكي از بستگانش شوهرش و مادربزرگ او را به قتل رسانده‌بودند به قصاص محكوم شدند.
به گزارش خبرنگار ما، بيست و سوم آبان‌ماه سال‌94، مأموران كلانتري 123 نياوران از قتل زن سالخورده‌ و نوه 29‌ساله‌اش به نام اشكان با خبر و راهي محل شدند. با انتقال اجساد به پزشكي قانوني، شيدا - عروس خانواده - همراه حامد - پسرعموي مقتول‌–بازداشت شدند. 
تازه عروس در شرح ماجرا گفت: «ما به تازگي ازدواج كرده بوديم و فهميدم شوهرم مرد چشم‌چراني است. او با زن‌هاي غريبه ارتباط داشت به همين دليل با هم اختلاف داشتيم. روز حادثه حامد براي ميانجيگري به خانه‌مان آمده بود و در حال صحبت بوديم كه شوهرم وارد شد و با ديدن حامد عصباني شد. آنها با هم درگير شدند و در آن درگيري حامد با چند ضربه چاقو شوهرم را به قتل رساند. لحظاتي بعد مادربزرگ شوهرم كه در طبقه بالا زندگي مي‌كرد، از راه رسيد. براي اينكه او را ساكت كنم با همدستي حامد او را به قتل رساندم.‌» بعد از توضيحات شيدا، حامد نيز تحت بازجويي قرار گرفت، اما جرمش را انكار كرد و گفت: «دانشجوي رشته مهندسي برق هستم كه با دعوت شيدا به خانه آنها رفتم. حين درگيري فقط به اشكان ضربه زدم و در قتل آنها نقشي نداشتم.»
به اين ترتيب هر دو متهم روانه زندان شدند و پرونده به شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد. در آن جلسه متهمان در شرح ماجرا با انكار جرمشان، قتل را گردن هم انداختند، اما هيئت قضائي با توجه به مدارك و شواهد موجود در پرونده، حامد را به اتهام مباشرت در قتل زن سالخورده و اشكان به دوبار قصاص و شيدا را به اتهام مباشرت در قتل زن سالخورده به قصاص محكوم كرد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار