کد خبر: 877910
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
دختر جواني با حضور در دادسراي امور جنايي از مادر‌ خود به اتهام قتل پدرش شكايت كرده و درخواست نبش قبر داد...
دختر جواني با حضور در دادسراي امور جنايي از مادر‌ خود به اتهام قتل پدرش شكايت كرده و درخواست نبش قبر داد. همزمان به بازپرس خبر رسيد كه مردي میانسال پس از ملاقات شبانه با همسر صيغه‌اي‌اش به طرز مرموزي به كام مرگ رفته است. 
به گزارش خبرنگار ما، صبح ديروز دختر جواني به دادسراي امور جنايي تهران آمد و از مادر خوانده‌اش به اتهام قتل پدرش شكايت كرد و درخواست كرد جسد پدرش پس از نبش قبر براي مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني منتقل شود. 

شاكي در توضيح ماجرا گفت: ما اهل شهرستان اروميه هستيم. پدرم نمايشگاه خودرو داشت و در كنار آن در كار ساخت و ساز آپارتمان‌هاي مسكوني هم فعاليت داشت. وضعيت مالي‌اش خيلي خوب بود به طوريكه مدتي قبل در تهران هم آپارتمان بزرگي خريد. من 10ساله بودم كه پدر و مادرم با هم اختلاف پيدا كردند و از هم جدا شدند تا اينكه دو سال قبل پدرم با زن جواني آشنا شد و او را عقد كرد. پس از اين پدرم به تهران آمد و زندگي تازه‌اش را با همسرش آغاز كرد و من متوجه شدم او همه اموالش را به نام همسرش زده‌است. چند ماه قبل متوجه شدم پدرم سرطان حنجره گرفته است به طوريكه توان حرف زدن ندارد. پس از اين پدرم تحت عمل جراحي قرار گرفت و حالش بهتر شد، اما روز بيستم شهريور‌ماه امسال به من خبر دادند كه پدرم در بيمارستان فوت كرده است. 

بلافاصله به تهران آمدم كه پزشكان بيمارستان اعلام كردند پدرم به خاطر عفونت فوت كرده است در صورتي كه پدرم چند روز قبل از فوت آزمايش داده بود و هيچ عفونتي نداشت. وي ادامه داد: من به فوت پدرم مشكوك شدم و شروع به تحقيق كردم كه يكي از آشنايان به من گفت نامادري‌ام آمپول‌هاي پدرم را شكسته و مايع داخل آن را به پدرم خورانده‌است و پس از اين حال پدرم ناگهان بد مي‌شود و بعد هم در بيمارستان فوت مي‌كند. 
دختر جوان در پايان گفت: من از نامادري‌ام به اتهام قتل پدرم شكايت دارم و از قاضي پرونده درخواست دارم براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ پدرم دستور نبش قبر او را صادر كند. 

پس از طرح اين شكايت قاضي منافي‌آذر از پزشكي قانوني خواست تا علت اصلي مرگ مرد فوت شده را اعلام كنند. وي همچنين دستور تحقيق بيشتر در مورد اين حادثه را صادر كرد. 
   
مرگ مشكوك مرد ميانسال پس از ملاقات زن صيغه‌اي 
ساعت 9:16 صبح ديروز قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 138 جنت‌آباد از مرگ مشكوك مرد ميانسالي در آپارتمان مسكوني با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد. تيم جنايي در محل حادثه با جسد بي‌جان مرد 45‌ساله‌اي به نام رحمان روبه‌رو شدند كه به طرز مرموزي به كام مرگ رفته بود.
 بررسي‌ها نشان داد مرد فوت شده مدتي قبل با زن جواني در شهرستان بجنورد آشنا مي‌شود و او را صيغه مي‌كند و شب حادثه همراه زن صيغه‌اي‌اش در خانه يكي از دوستانش بوده كه فوت مي‌كند. مأموران در نخستين شاخه از تحقيقات، زن صيغه‌اي رحمان را مورد بازجويي قرار دادند. 

وي در توضيح ماجرا گفت: من اهل شهرستان بجنورد هستم و مدتي قبل رحمان كه از طرف اداره‌اش براي انجام مأموريت به شهرستان بجنورد آمد، آشنا شدم. او زن و بچه داشت، اما زمان آشنايي اين موضوع را به من نگفت تا اينكه پيشنهاد صيغه داد و من هم قبول كردم، اما خانواده‌اش در جريان نبودند. ما زياد با هم ارتباط نداشتيم، اما هر از گاهي به تهران مي‌آمدم و او را ملاقات مي‌كردم. چند روز قبل رحمان با من تماس گرفت و مرا به تهران دعوت كرد. او گفت كه يكي از دوستانش به مسافرت رفته و كليد خانه‌اش را به او داده است و به همين دليل از من خواست به تهران بيايم و چند روزي پيش او بمانم. عصر ديروز به تهران آمدم و رحمان مرا به خانه دوستش آورد. ما با هم بوديم تا اينكه شب همانجا خوابيديم. رحمان هميشه در خواب خر و پف مي‌كرد، اما صبح وقتي از خواب بيدار شدم صداي خر و پف او را نشنيدم به همين دليل به بالينش رفتم تا او را بيدار كنم كه متوجه شدم صورتش كبود شده و نفس نمي‌كشد. در حالي كه ترسيده بودم با اورژانس تماس گرفتم و درخواست كمك كردم. دقايقي بعد عوامل اورژانس به محل رسيدند و پس از معاينه اعلام كردند رحمان فوت كرده است. پس از اين موضوع را به خانواده رحمان خبر دادم. 
همزمان با ادامه تحقيقات، جسد مرد ميانسال براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت صلي مرگ به دستور قاضي منافي‌آذر به پزشكي قانوني منتقل شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار