کد خبر: 877909
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
فرمانده نيروي انتظامي با تأكيد بر حضور مستمر پليس در مرزهاي چهارگانه مهران، شلمچه، چذابه و خسروي از زائران اربعين درخواست كرد كه به توصيه‌هاي پليس توجه كنند. 
سردار حسين اشتري كه روز گذشته در مرز مهران حاضر شده‌بود به خبرنگاران گفت: نيروي انتظامي به منظور انجام وظيفه در زمينه حفظ امنيت و تسهيل تردد زائران در ايام اربعين حسيني با تمام توان در مرزهاي چهارگانه حضور دارد. وي ادامه داد: اقدام‌هاي زيرساختي خوبي در مرز مهران صورت گرفته است كه برخي از آنها تا چند روز آينده تكميل مي‌شود. وي ابراز اميدواري كرد با همت استاندار و مسئولان استان و همچنين نيروي انتظامي، خلأهاي سال‌هاي گذشته برطرف و تردد زائران اربعين تسهيل شود. 
فرمانده نيروي انتظامي همچنين از زائران خواست؛ به توصيه‌هاي نيروي انتظامي و ستاد اربعين در جريان عزيمت و حضور در راهپيمايي اربعين توجه كرده و هنگام تردد حتماً گذرنامه به همراه داشته باشند. 
    
زائران بدون ويزا و گذرنامه از مرز مهران برگشت داده مي‌شوند
جانشين معاون هماهنگ كننده ناجا هم گفت: زائراني كه بدون ويزا و گذرنامه به مرز مهران مراجعه كنند با تمهيدات انديشيده‌شده بازگشت داده مي‌شوند. سردار محسن فتحي‌زاده در جلسه قرارگاه اربعين در پايانه مرزي مهران گفت: تمامي تمهيدات امنيتي و انتظامي براي تردد زائران اربعين در مرز مهران انديشيده شده است. وي گفت: مرز مهران از جذابيت خاصي براي زائران اربعين برخوردار است و نياز است مسئولان استاني و كشوري خدمات لازم را براي تسهيل در تردد زوار اربعين آماده كنند. سردار فتحي‌زاده با اشاره به اينكه خوشبختانه اقدامات و زيرساخت‌هاي خوبي نسبت به سال‌هاي گذاشته وجود دارد تصريح كرد: در سال جاري و اربعين امسال مشكلات سال گذشته از جمله تجمع زائران بدون مدارك و غيرمجاز را شاهد نخواهيم بود. جانشين معاون هماهنگ كننده ناجا تأكيد كرد: در اين زمينه لايه‌هاي كنترلي در مرز مهران ايجاد شده و با تدابير انجام شده و تهيه اتوبوس‌هاي لازم زائران بدون ويزا و گذرنامه به شهرهاي خود بازگشت داده مي‌شوند. 
 
ايجاد ۵ گيت كنترلي در مرز مهران
جانشين فرمانده يگان ويژه از ايجاد پنج گيت كنترلي در پايانه مرز مهران براي جلوگيري از ورود افراد بدون ويزا و گذرنامه خبر داد. سردار حبيب‌الله جان‌نثاري هم در اين جلسه گفت: يگان ويژه از ماه‌هاي قبل با تمامي امكانات و تجهيزات لازم در مرز‌هاي چهار‌گانه كشور از جمله مهران براي تسهيل در تردد زوار اربعين حضور دارد. وي اظهار داشت: يكي از معضلات سال گذشته بحث تجمع زائران بدون ويزا و گذرنامه در مرز مهران بوده كه امسال به اين منظور پنج‌گيت كنترلي در راه‌هاي منتهي به مرز مهران براي جلوگيري از ورود اين افراد انديشيده شده است. جان‌نثاري با اشاره به اينكه گيت‌هاي كنترلي جهت تجزيه جمعيت و تجمع زائران انجام خواهد شد، اظهار داشت: اقدامات ستادي يگان ويژه از اول مهر ماه تاكنون توسط يگان ويژه در مرز مهران انجام شده است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار