کد خبر: 877893
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ کشتی گفت: قطعا شاهد پیکارهای جذاب و دیدنی بین تیم های پرستاره و مدعی خواهیم بود.

هادی حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمامی تدارکات و تمهیدات ویژه برای برگزاری مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد و فرنگی پیش بینی و اجرایی شده، گفت: پرونده رقابتهای لیگ کشتی ایران فردا سه شنبه با برگزاری دیدارهای نهایی در شهر کاشان بسته خواهد شد و من مطمئنم تماشاگران شاهد پیکارهای باکیفیت و جذابی خواهند بود.

وی تصریح کرد: تیم اجرایی فدراسیون از روزهای قبل در کاشان مستقر شده و تمامی اقدامات لازم برای آماده سازی سالن برگزاری مسابقات صورت گرفته و هم اکنون مهیای برگزاری پیکارها در کاشان هستیم.

رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی افزود: گنجایش سالن حدود ۲ هزار نفر است که تمامی امکانات برای استقرار اعضای تیم ها و همچنین تماشاگران و میهمانان و خبرنگاران مهیا شده تا در نهایت شاهد پایان یکی از مهمترین رویدادهای داخلی کشتی باشم.

حبیبی در پایان گفت: بسیاری از چهره های مطرح کشتی ایران و حتی ستاره های خارجی در مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد و فرنگی به میدان خواهند رفت که همین موضوع باعث می شود سطح کمی و کیفی رقابتها تا حد قابل توجهی ارتقا یابد.

مرحله نهایی رقابت های لیگ کشتی باشگاه های کشور روز سه شنبه ۲ آبان ماه به میزبانی شهر کاشان برگزار می شود که برنامه کامل این مسابقات به شرح زیر است:

ساعت ۱۰ - مسابقات ضربدری کشتی آزاد:
ایزی پایپ کاشان – ستارگان ساری
هلدینگ فراز قائم شهر- بیمه رازی جویبار

ساعت ۱۱- مسابقات ضربدری کشتی فرنگی:
شهدای مدافع حرم قم – سینا صنعت ایذه
رعد پدافند تهران- بیمه رازی

ساعت ۱۵: رقابت های فینال و رده بندی کشتی آزاد
ساعت ۱۶: رقابت های فینال و رده بندی کشتی فرنگی

تماشای این رقابتها برای علاقمندان به کشتی رایگان است و بلیط فروشی انجام نخواهد شد.Facebook Twitter Google+ اشتراک

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار