کد خبر: 877856
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
حسین شمس که در سالهای اخیر در لیگ برتر فوتسال کارنامه قابل قبولی نداشت به عنوان سرمربی جدید تیم مدعی گیتی پسند انتخاب شد تا آزمونی دیگر پیش پای وی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شمس در حالی امروز به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند جایگزین علی افضل شد که کارنامه سالهای اخیر وی در لیگ برتر با آنچه که مدیران باشگاه گیتی پسند برای قهرمانی ترسیم کرده اند، همخوانی ندارد.

شمس طی سه سال گذشته در تیم های دبیری تبریز، مس سونگون و همچنین دانشگاه آزاد فعالیت کرده است و ثمره فعالیتش در این تیم ها، ناکامی و کناره گیری خود خواسته از سرمربیگری آنها بوده است.

شمس که بعد از مدتها از قالب ممنوع الفعالیت بودن در آمد، سال ۱۳۹۳ به عنوان سرمربی تیم دبیری به جای وحید شمسایی انتخاب شد. دبیری که با شمسایی قهرمان لیگ برتر شده بود، باید با شمس در جام باشگاه های آسیا شرکت می کرد. شمس با قول قهرمانی در جام باشگاه ها کارش را در دبیری آغاز کرد ولی در این رقابتها، به عنوان سومی رسید تا موج انتقادات از وی شروع شود. بعد از جام باشگاه ها، نوبت به لیگ برتر رسید و دبیری در این مسابقات هم نتایج چندان قابل قبولی نگرفت؛ تا جایی که شمس بعد از باخت سنگین دبیری به تیم پایاسازه، از سمتش کناره گیری کرد.

شمس بعدها مدعی شد که چند بازیکن به تیم دبیری خیانت می کردند و در حد و اندازه خودشان ظاهر نمی شدند. شمس در مصاحبه ای با خبرنگار مهر گفته بود: «من چهار سال در لیگ سرمربیگری نکرده بودم. واقعا برگشتنم به این شکل به فوتسال به صلاح نبود ولی به هر حال تجربه خوبی به دست آوردم.» با این حال طولی نکشید که در همان فصل ابتدا مدیرفنی تیم مس سونگون شد و سپس در هفته های پایانی به جای تقی پور، به عنوان سرمربی مس انتخاب شد تا بازگشت یکباره ای به لیگ داشته باشد؛ ولی در رقابت برای قهرمانی مقابل تیم تاسیسات دریایی کم آورد.

اوج ناکامی شمس در لیگ برتر به مسابقات فصل گذشته بر می گردد. شمس بعداز مذاکره با محمد دادکان، هدایت تیم تازه صعود کرده دانشگاه آزاد را بر عهده گرفت ولی عمر کارش در این تیم به پایان لیگ قد نداد. شمس که در تابستان سرمربی دانشگاه آزاد شده و تاکید کرده بود قراردادش با این تیم «دلی» است، در دی ماه از این سمتش هم کناره گیری کرد. شمس در مصاحبه اش با خبرنگار مهر گفته بود «دانشگاه آزاد به طرز فکر جدیدی نیاز دارد تا از خواب بیدار شود.» این تیم هم در پایان فصل به لیگ دسته اول سقوط کرد تا کارنامه سرمربی پیشین تیم ملی، تیره‌تر از قبل شود.

حالا حسین شمس یکبار دیگر هدایت تیمی را بر عهده گرفته است که هیچ چیز برای قهرمانی در لیگ برتر کم ندارد؛ از پشتوانه مالی خوب باشگاه گیتی پسند گرفته تا حضور بازیکنان ملی پوش و برزیلی. گیتی پسند در نیم فصل اول با هدایت علی افضل و البته به خاطر مشکلاتی که بین وی و تعدادی از بازیکنان وجود داشت، با ۲۸ امتیاز در رده سوم قرار گرفت. حالا حسین شمس یکبار دیگر در آزمونی پای نهاده است که باید در رقابت با تیم های مدعی دیگر، به عنوان قهرمانی برسد؛ آنهم در شرایطی که خودش تیم را نبسته و اختلاف امتیازش با تاسیسات صدرنشین به عدد ۵ رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار