کد خبر: 877804
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مدیر کل آموزش و پرورش البرزخبرداد
مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: 2 دانش آموز از این استان در مسابقه بین المللی عکاسی میکروسکوپی و ماکروسکوپی موفق به کسب 2 مقام کشوری و بین المللی شدند.

خسرو ساکی افزود: آثار دانش آموزان البرزی در این دوره از مسابقات در ردیف 41 اثر برگزیده کشوری و بین المللی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: دانش آموزان استان البرز به نام های ناهید قدیانی از فرزانگان 4 دوره دوم متوسطه و ملیکا عشرت آبادی از فرزانگان 1متوسطه دوره اول موفق به کسب مقام اول و سوم در مسابقه بین اللمللی عکاسی‌ میکروسکوبی و مایکروسکوی شدند.

ساکی بیان کرد: این مسابقه برای نخستین بار در کشور با هدف شناسایی و هدایت دانش آموزان مستعد و علاقه مند در سطح دانش آموزان و فرهنگیان کشور برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقه دانش آموزان با میکروسکوپ و روش کار آن به عنوان یکی از نیازهای ضروری برای یادگیری مباحث زیست شناسی آشنا می شوند و از ایجاد شور و نشاط علمی ، انگیزه و علاقه در بین دانش آموزان و احیای آزمایشگاه های مدارس به عنوان دیگر اهداف این مسابقه یاد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز بیا ن کرد: در این مسابقه دانش آموزان متوسطه اول و دوم، دبیران زیست شناسی و زمین شناسی متوسطه دوم، دبیران متوسطه اول و معاونین فناوری و مربیان آزمایشگاه مدارس شرکت کردند.

وی یاد آور شد:این مسابقه به میزبانی داراب در استان فارس به شکل غیرحضوری و انفرادی برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه به دبیرخانه این مسابقه ۸ هزار و ۶۰۰ اثر از داخل کشور و سایر کشورها ارسال شد.

ساکی تصریح کرد: در این دوره ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از کشور‌های مختلفی از جمله روسیه، امارات، ترکیه، لبنان، هند، پاکستان، دبی و آذربایجان شرکت کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار