کد خبر: 877794
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با بیان این که پارسال 29 رویداد ورزشی کشوری در شاهرود برگزار شد، افزود: حضور ورزشکاران دیگر استان ها در شاهرود موجب رونق گردشگری شده و کمک قابل توجهی به اقتصاد شهرستان است.
مجید محمدی  به همایش های سلامتی که نخستین سه شنبه هر ماه در شاهرود برگزار می شود اشاره کرد و گفت: همایش آبان ماه به مناسبت هفته تربیت بدنی به موضوع کمردرد و راه های پیشگیری و درمان آن می پردازد.
محمدی با تاکید بر همکاری اداره ورزش و جوانان شاهرود با دیگر دستگاه های اجرایی، یادآور شد: حرکت های ورزشی به کارکنان بیش از 10 دستگاه اجرایی آموزش داده می شود و علاوه بر آن دیگر اداره ها هم می توانند برای میزبانی رویدادهای ورزشی داخلی خود، از مکان های ورزشی دولتی شهرستان استفاده کنند.
وی همچنین درباره آخرین وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود گفت: ساخت این مجموعه به طور کامل در اختیار شرکت توسعه، تجهیز و حفظ اماکن ورزشی و از محل اعتبارات ملی بوده و فقط مسوولان عالی رتبه استانی و شهرستانی می توانند در خصوص پیگیری آن کمک کنند.
رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود با بیان اینکه هم اکنون کارهای زیربنایی در این ورزشگاه در حال انجام است، اضافه کرد: در گام نخست، پیست دو و میدانی، زمین چمن مصنوعی، رختکن، سرویس بهداشتی و اتاق مدیریت و سکوهایی به ظرفیت پنج هزار تن ساخته شده و در گام های بعدی این تعداد سکو به 15 هزار مورد افزایش می یابد.
محمدی به اختصاص اعتبار 2 میلیارد ریالی برای تکمیل ورزشگاه تختی شاهرود نیز اشاره کرد و گفت: این مبلغ برای ساخت زمین تنیس خاکی، بخشی از پیست دو و میدانی، رختکن و سرویس بهداشتی هزینه می شود.
امسال 27 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری به تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان شاهرود اختصاص یافته است.
همچنین بنابه اعلام مسوولان قرار است آبان ماه وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود به این شهر سفر کند.
43 هیات ورزشی ، 57 باشگاه با 60 رشته ورزشی در سطح شهرستان شاهرود فعالیت می کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار