کد خبر: 877703
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات با بیان اینکه از برکناری سرمربی گیتی پسند ناراحت است، گفت: به قهرمان نیم فصل یک قرص نان هم نمی‌دهند!

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی تیم فوتسال تاسیسات دریایی برابر گیتی پسند در دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال و کسب قهرمانی نیم فصل، گفت: هر دو تیم بازی خوب و جانانه ای انجام دادند. خوبی این مسابقه این بود که هیچ تیمی «پا پس نمی‌کشید». من با هرکسی صحبت کردم از این مسابقه و کیفیت بالای آن تعریف می کرد. در نیمه اول، گیتی پسند به مراتب از ما بهتر بود ولی در نیمه دوم آنها دنبال ما دویدند و توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی - بازیکن تاسیسات دریایی با بیان اینکه پیروزی بر گیتی پسند در اصفهان کار سختی است، گفت: بخصوص اینکه علی افضل سرمربی این تیم باشد. در گیتی پسند همه چیز روتین شده است. این تیم از مدیریت گرفته تا سرمربی و بازیکنان هیچ چیزی کم ندارد. این مسابقه برای هر دو تیم ۶ امتیازی بود ولی خوشبختانه با آنالیزی که داشتیم، به پیروزی رسیدیم. گیتی پسند از جمله تیم هایی بود که فیلم چهار مسابقه را برای آنالیزش تماشا کردم. می دانستیم از کجا به گیتی پسند ضربه بزنیم و خوشبختانه بازیکنان از همان نقاط، به این تیم ضربه زدند.

شمسایی درباره آسیب دیدگی گونه صورتش هم گفت: دست احمد عباسی در جریان بازی به صورتم خورد و گونه‌ام اندازه توپ تنیس شده است. دندان‌هایم هم آسیب دید ولی فوتسال همین است و چنین برخوردهایی طبیعی است.

وی در ادامه با اشاره به رفتار تماشاگران گیتی پسند که باعث توقف بازی هم شد، گفت: فقط باید به مهران عالیقدر، بازیکن تیممان تبریک بگویم. او یک بازیکن کاملا اخلاقی است که در برابر توهین ها، هیچ عکس العملی نشان نداد. مهران بازیکنی است که مثل یک برادر می شود از او چیز یاد گرفت. از باشگاه تاسیسات خواستم که از مهران به خاطر رفتار خوبش در بازی با گیتی پسند تقدیر کند. همچنین کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ هم شب گذشته در فرودگاه گفت که از عالیقدر به خاطر رفتارش تقدیر می شود.

شمسایی درباره توقف بازی و حضورش کنار تماشاگران گیتی پسند یادآور شد: هواداران به من محبت داشتند و می گفتند مهران عالیقدر کاری کرده که باعث تشنج در سکوها شده است. خود من با مهران صحبت کردم. او آدم صادقی است و گفت که هیچ کاری کرده است. مهران آدمی است که من روی اسمش قسم می خورم و پشت سرش نماز می خوانم.

سرمربی تاسیسات خاطرنشان کرد: من به همراه مهدی جاوید، مصطفی نظری، مجید رئیسی و مهران عالیقدر همگی پیش از این در اصفهان بازی و به عناوین قهرمانی هم رسیده بودیم. من هیچ موقع حمایت مردم اصفهان را در بازی های جام باشگاه های آسیا و روزهای خوبی که در این شهر داشتم فراموش نمی کنم.

وی درباره قهرمانی تاسیسات در نیم فصل هم تاکید کرد: با این عنوان حتی یک قرص نان هم به شما نمی دهند و شما را در صف جلو نمی کشند. با این حال، از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار گرفتیم. حالا صدرنشین جدول هستیم و باید ۱۳ هفته سخت، از این جایگاهمان دفاع کنیم.

شمسایی در پایان درباره برکناری علی افضل سرمربی گیتی پسند بعد از باخت به تاسیسات هم گفت: ناراحت کننده ترین خبر برای یک مربی، برکناری همکارش است. من هم از شنیدن این خبر ناراحت شدم. به افضل پیامک زدم و به خاطر زحماتی که برای فوتسال کشیده است، تشکر کردم. با این حال این راه در فوتسال ادامه خواهد داشت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار