کد خبر: 877695
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

رئیس کلانتری 107 فلسطین، روز گذشته از انهدام باند سارقان گوشی های همراه در مرکز شهر و کشف تعدادی گوشی های همراه و لوازم جانبی آن، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما سرگرد "غلامرضا یوسفوند" عنوان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل قاپی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و مشخص شدن، مخفیگاه سارقان در مرکز تهران و نیز حضور تعدادی افراد مجرد در آن محل، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

این مقام مسئول، با بیان اعزام تیمی برای دستگیری متهمان و بازرسی از محل، ادامه داد: یکی از سارقان که در حال پاک کردن اطلاعات گوشی های همراه مسروقه در یکی از اتاق ها بود، بلافاصله دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از محل، تعدادی اموال مسروقه از قبیل: 8 دستگاه تلفن همراه، يک دستگاه لپ تاپ، شش دستگاه مودم، تعدادي رم و فلش و سيم کارت و پوکه سيم کارت و دو قبضه سلاح سرد و مقداری وجه نقد و ادوات و تجهيزات کشف شد.

رئیس کلانتری 107 فلسطین، تصریح کرد: سارق به همراه اموال مسروقه به کلانتری انتقال و با شناسایی 2 تن از مالباختگان، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر تحويل پايگاه سوم پلیس آگاهي پایتخت شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار