کد خبر: 877692
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
سرهنگ حسنوند:

رييس كلانتري 109 بهارستان، ظهر امروز از دستگيري 2 سارق لوازم داخلي خودرو در محدوده شرق تهران خبر داد و گفت: اين سارقان با اطلاع رساني به موقع شهروندان در مخفيگاه متروكه اي كه داشتند،‌ دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ كيومرث حسنوند، رييس كلانتري 109 بهارستان،‌ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت: با اطلاع رساني شهروندان ساكن محدوده خيابان 17 شهريور در خصوص حضور 2 سارق در يك انبار متروكه در همان محدوده تيمي از ماموران اين كلانتري براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

در بررسي هاي انجام شده محل مذكور كه يك انبار متروكه در حوالي خيابان 17 شهريور بود، شناسايي شد و پس از هماهنگي با مقام قضايي براي دستگيري اين 2 سارق وارد انبار متروكه شدند.

سرهنگ حسنوند، تصريح كرد: در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه هر دو متهم دستگير و در بازرسي از محل نيز تعدادي لوازم مسروقه خودرو از جمله ضبط، باند و پنل خودرو و همچنين تعدادي لوازم مسروقه منزل از جمله البسه و لوازم منزل نيز كشف و ضبط شد.

گفتني است، هر دو متهم پس از انتقال به كلانتري تحت بازجويي قرار گرفتند كه طي آن به چندين فقره سابقه سرقت اعتراف و پس از تكميل پرونده به پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار