کد خبر: 877677
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری نخستین رزم واره مدافعان حرم؛
نشست خبری نخستین رزم واره مدافعان حرم، به همت رادیو ایران روز یکشنبه 30 مهر در سالن جلسات معاونت صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
رزم واره مدافعان حرم اتفاق خجسته ای در عرصه فرهنگی کشور استنشست خبری نخستین رزم واره مدافعان حرم با حضور دکتر حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی ،دکتر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ،. مهندس بهنام احمدپور مدیر شبکه رادیویی ایران ،علی فروغی رییس بسیج صدا و سیما، فرزاد طالبی مدیر کل امور موسیقی و نماینده معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،محسن فرجادی نماینده معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سعید مقیسه مدیر کل بازار محتوا و نماینده ی معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
در حاشیه این نشست، خبرنگار رادیو ایران (زهره زمانی) مصاحبه ای با «فرزاد طالبی» مدیر کل امور موسیقی و نماینده معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشت.
به گزارش ستاد خبری نخستین رزمواره مدافعان حرم؛ مدیر کل امور موسیقی و نماینده معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص این رزم واره گفت : برگزاری نخستین رزم واره مدافان حرم ، اتفاق بسیار خجسته ای است که در حوزه فرهنگی و هنری کشور شاهدش هستیم.

طالبی در ادامه افزود : نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم این است که این گونه اقدامات  
در حوزه فرهنگ به خصوص در حوزه ارزش فرهنگ و هنر بدون همکاری و تشریک مساعی سازمان های مرتبط امکان پذیر نیست؛ از این رو دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام آمادگی کرده هرگونه همکاری که در حوزه این دفتر هست با دست اندرکاران این رزم واره صورت گیرد.
مدیر کل امور موسیقی و نماینده معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین تصریح کرد : طی جلسات مختلف، هماهنگی های صورت گرفت و در دو بخش، دفتر موسیقی همکاری می کند که بخش اول داوری است که در دو مرحله صورت می گیرد، انتخاب آثار و  دیگری داوری نهایی.
وی ادامه افزود : بخش دوم اعطای جوایز بخش موسیقی جشنواره است که مرتبط است با موسیقی سرود نغمات آئینی ،گونه های مختلف موسیقی و موسیقی با کلام و  بدون کلام و همینطور سرود هماهنگ که کلیپ موسیقی و ترانه سرایی در کنار مدیحه سرای و نغمات آئینی است.
فرزاد طالبی همچنین یادآور شد: سازمان هنری داور نهایی بخش مردمی است و بحث داوری آثار و تامین جوایز را بر عهده دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار