کد خبر: 877650
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
حسین اوجاقی

سرمربی تیم ملی ووشوی ایران گفت: اردوهای تیم ملی بعد از تعطیلات عید و از ۱۵ فروردین آغاز می شود.

حسین اوجاقی در گفت وگو با ایسنا، در مورد زمان برگزاری اردوهای تیم ملی ووشو بعد از انتخاب ووشکاران از رقابت‌های کشوری، گفت: در حال حاضر زمان دقیقی برای پیگیری و آغاز اردوهای تیم ملی مشخص نشده است. به احتمال زیاد بعد از تعطیلات عید از اواسط فروردین شاهد برگزاری اردوها باشیم. اگر بخواهم دقیق‌تر بگویم شاید از ۱۵ فروردین بتوانیم اردوها را آغاز کنیم. البته تاکید می‌کنم که فعلا هیچ چیز به صورت ۱۰۰ درصدی مشخص نیست.

او همچنین با اشاره به رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور توضیح داد: این رقابت‌ها در تاریخ دوم، سوم و چهارم آبان به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود که قطعا سطح قابل قبولی هم خواهد داشت چون، این رقابت‌ها به صورت قهرمانی کشور است و از همه‌ی استان‌ها تیم‌ها به این مسابقات اعزام ‌می‌شوند.

سرمربی تیم ملی ووشو ایران در ادامه افزود: همه‌ی تیم‌ها و استان‌ها در این مسابقات حق دارند هفت ووشوکار را در بخش ساندا به رقابت‌ها اعزام کنند. البته تیم‌ها این مسئله را باید مدنظر قرار دهند که، پنج وزن از این هفت وزن باید در رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حاضر باشند. دو وزن دیگر هم به اختیار خود استان‌ها انتخاب می‌شوند که چه کسانی را بیاورند.

وی همچنین در مورد افراد دعوت شونده به اردوهای آینده‌ی تیم ملی ووشو خاطرنشان کرد: نفرات اول، دوم و سوم‌های مشترک هر وزن(پنج وزن از آن هفت وزنی که در بازی‌های آسیایی حضور دارند) در رقابت‌های کشوری به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند. البته باید بگویم که نفرات برتر این رقابت‌ها، به همراه ووشکارانی که در رقابت‌های کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان روسیه و جوانانی که در رده‌ی جوانان مدال آور بوده‌اند و الان به رده بزرگسالان رسیده‌اند با هم به اردو دعوت می‌شوند و باید در کنار هم تمرین کنند.

حسین اوجاقی در پایان این گفت وگو درباره‌ی برنامه‌های آینده تیم ملی ووشو گفت: در حال حاضر فقط لیگ برتر و رقابت‌های قهرمانی کشور را پیش رو داریم که باید به این رقابت‌ها توجه کنیم. در مورد مسابقات سلطان رینگ هم هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است و باید منتظر تصمیمات فدراسیون بمانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار