کد خبر: 877596
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توسعه و تامین زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات مورد نیاز اردبیل را به یکی از میزبانان سنتی رقابت‌های قایقرانی کشور تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ایوب بهتاج در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قایقرانی یکی از رشته‌های مدال آور در المپیک و بازی‌های آسیایی است و نقش بسیار مهمی در جدول رده‌بندی مدال‌ها ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: ظرفیت استان ما در قایقرانی بسیار زیاد است و از نظر منابع انسانی و شرایط محیطی، وضعیت مناسبی برای توسعه این رشته داریم که استفاده از این ظرفیت برای توسعه ورزش قایقرانی در استان جز با همکاری و هماهنگی تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان محقق نخواهد شد.

بهتاج بیان کرد: راه‌اندازی زیرساخت‌ها می‌تواند یک حرکت مهم برای انجام رقابت‌های قایقرانی باشد که مهمترین مشکل ما برای میزبانی این رقابت‌ها نبود جایگاه و عوامل سخت افزاری دیگر است که باید تلاش و جدیت همه‌جانبه‌ای برای برطرف کردن این مشکل در اردبیل انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: برطرف شدن این مشکلات و نارسایی‌ها می‌تواند اردبیل را به عنوان یکی از میزبانان سنتی رقابت‌های قایقرانی کشور تبدیل کرده و زمینه‌ساز رشد و توسعه این رشته در استان و سهیم شدن ما در مدال آوری ایران در رقابت‌های جهانی و المپیک و آسیایی شود.

وی گفت: امیدواریم با کمک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، بتوانیم حداکثر اعتبارات ممکن را جذب کرده و حرکات مثبتی چه در قایقرانی و چه در سایر رشته‌های ورزشی انجام داده و استان اردبیل را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

در این دیدار مرتضی قاطع رئیس هیئت قایقرانی استان اردبیل نیز با ارائه گزارش روند اجرای تعمیر و تجهیز سایت قایقرانی استان، ساخت اسکله در شورابیل و رودخانه بالیقلوچای برای برگزاری مسابقات کاناپلوی قهرمانی آسیا در سال 2019 در استان اردبیل، حمایت نمایندگان مردم استان در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از این مسابقات را خواستار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها