کد خبر: 877593
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
مدیر برق شهرستان مشگین شهر:
مدیر برق شهرستان مشگین شهر گفت: ما در سال جاری اقدام به اصلاح و تعمیرات شبکه روشنایی معابر مشگین شهر کردیم.

فرشاد سیدی در گفتگو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: برای پاسخگویی به مطالبات مردم در سطح شهر اصلاح و تعمیرات شبکه روشنایی معابر، خیابان ها و کوچه ها انجام شده و ما موفق شدیم با سرویس بیش از 300 چراغ و نصب 50 عدد لامپ و همچنین استفاده از تجهیزات مورد نیاز معایب شبکه روشنایی معابر و خیابان ها و مسیرهای تردد شهروندان را اصلاح و بازسازی کنیم.

وی گفت: به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش زمان و کنترل خاموشی های ناخوسته سه دستگاه سکسیونرهای کنترل  از راه دور مودم دار  با قابلیت قطع و وصل از محل مدیریت در مسیرهای خروجی کنگرلو و ورودی مرادلو و سه راهی لگران نصب شده است.

 سیدی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین و تکریم ارباب رجوع 123 دستگاه لامپLED با توان های 100 و60 وات، 25 دستگاه چراغ 250 وات و ... در سطح شهر به ویژه در مسیرهای پر تردد گردشگری شهر نصب شده است.

وی ادامه داد: با تامین بالابر 12 متری از برق اردبیل در مشگین شهر مدیریت برق شهرستان اقدام به اصلاح و تعمیرات شبکه روشنایی معابر وسط بلوار سطح شهر کرده است.

مدیر برق شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: با سرویس ببش از 300 چراغ و نصب 50 عدد لامپ 250 وات و سایر تجهیزات مورد نیاز و برکناری تجهیزات معیوب  شبکه روشنایی معابر  وسط بلوار سطح شهر را به طور کلی اصلاح کرده است

سیدی بیان کرد: در راستای بهبود کیفیت خدمت رسانی و دسترسی راحت مشترکین به خدمات اداری  مدیریت برق مشگین شهر با احداث ساختمانی جدید در محل انبار برق مشگین شهر واقع در مرکز شهر و انتقال محل استقرار اداره خدمات مشترکین برق مشگین شهر به  ساختمان جدید زمان پاسخگویی و حل مشکلات مشترکین به حداقل میزان  ممکن رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر