کد خبر: 877566
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
استاندار سمنان:
استاندار سمنان معتقد است که کمیته امداد امام‌خمینی(ره) می‌تواند کار توزیع یارانه‌ها را برعهده بگیرد.
 محمدرضا خباز در دیدار با قمشه معاون پارلمانی و حقوقی مجلس کمیته امداد کشور با اشاره به طرح این موضوع در روزهای اخیر اظهارامیدواری کرد: این پیشنهاد توزیع یارانه‌ها، کارشناسی و سپس عملی شود.

وی با اشاره به تاکیدات دین مبین در خصوص توجه به اقشار کم‌درآمد و محروم جامعه، افزود: کمک و یاری رساندن به محرومین از آموزه‌های اسلامی و الهی است و باید به آن توجه جدی شود.

استاندار سمنان بر لزوم حذف فقر از جامعه اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: اساس ایجاد یک حکومت دیدنی مبتنی بر برقراری عدالت و حذف فقر است.

وی به تقدیر از خدمات کمیته امداد پرداخت و این نهاد را از یادگارهای امام راحل برشمرد و تصریح کرد: این نهاد انقلابی از بدو شکل‌گیری تاکنون منشاء خدمات زیادی بوده است.

خباز بر ضرورت توجه بیشتر به نیازمندان تاکید و اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی( ره) اقدامات ارزشمندی در خدمت به محرومین و نیازمندان انجام داده است.

وی افزایش سه برداری دریافتی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را از خدمات ماندگار دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: دولت در این بیش از چهار سال به اقشار محروم توجه ویژه داشته است.

استاندار سمنان، نهاد کمیته امداد را از نهادهای برآمده از اندیشه‌های والای امام راحل برشمرد و با اشاره به وجود فقر در بسیاری از کشورهای دنیا، گفت: این نهاد می‌تواند تجربیات خود را به کشورهای دیگر عرضه کند.

معاون پارلمانی و حقوقی مجلس کمیته امداد نیز در این دیدار بر ضرورت کمک به زدودن فقر از چهره محرومان تاکید کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌دنبال ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش است.

وی با بیان اینکه اقدامات موثری در این بخش در این چند سال صورت گرفته تصریح کرد: توانمندی خانواده های تحت پوشش و خروج آنها از چتر حمایتی از برنامه های این نهاد است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر