کد خبر: 877533
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
به مناسبت هجدهمين سالگرد فعاليت برنامه «از آسمان» و سالروز شهادت دو تن از عوامل توليد اين برنامه در حادثه تروريستي سيستان و بلوچستان، مهندس محمدرضاجعفري‌جلوه، مدير شبكه2 سيما با حضور در دفتر گروه «از آسمان» عملكرد 18ساله آن را ستود. 
در اين نشست بسيار صميمي، امير خورشيدي‌فرد، تهيه كننده و كارگردان برنامه ضمن تشكر از حضور مسئولان شبكه2 در دفتر گروه تلويزيوني «از آسمان»، شرحي از ماجراي عمليات تروريستي منجر به شهادت سردار شوشتري و جمع همراه ايشان به ويژه شهيدان گودرزي و فراهاني را روايت كردند. 

خورشيدي‌فرد در ادامه از روند توليد برنامه «از آسمان» در ۱۸‌سال گذشته و فراز و نشيب‌هاي توليد مستند خبر داد و افزود: تا زماني كه توان داشته باشيم توليد برنامه را ادامه خواهيم داد. 
 
جعفري‌جلوه، مدير شبكه2  با تقدير از ۱۸‌سال تلاش در عرصه فرهنگ ايثار و شهادت، بر ضرورت توليد هوشمندانه و با كيفيت برنامه‌هاي ارزشي تأكيد كرد. 
وي حمايت خود از ادامه توليد «از آسمان» را اعلام كرد و گفت: يكي از افتخارات شبكه2 و رسانه ملي، برنامه «از آسمان» است. در پايان ديدار تمامي عوامل توسط ايشان مورد تقدير قرار گرفتند. پخش برنامه مستند «از آسمان» از سال 78 آغاز شده و در ابتدا به زندگي شهداي دوران دفاع مقدس مي‌پرداخت و اكنون زندگي و خاطرات شهداي مدافع حرم از جمله موضوعات اين برنامه تلويزيوني است.  گفتني است از ميان اعضاي گروه «از آسمان»، سعيد سليماني، نادر گهرسودي، عباس خورشيدي و حميد بناء در اين جلسه حاضر بودند. در اين ديدار ديبايي، قائم مقام و عادلي، مدير گروه اجتماعي شبكه2 سيما، جعفري‌جلوه را همراهي مي‌كردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار