کد خبر: 877463
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به در پیش بودن انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: دلیلی برای تعویق این انتخابات وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی امروز شنبه در مورد این شائبه که به نظر می رسد با شرایطی که کمیته ملی المپیک دارد احتمال تعویق این انتخابات وجود دارد و موضع وزارت ورزش در این مورد چیست گفت: مسئولیت برگزاری مجامع کمیته ملی المپیک با مسئولان این کمیته است و دوستان باید تلاش کنند که براساس برنامه ای که تدوین کرده اند مجمع را برگزار کنند.

وی ادامه داد: موضع وزارت ورزش هم این است که در کنار کمیته ملی المپیک باشد تا مجمع برگزار شود و هر موضوعی که بخواهد مشکلی در این راه ایجاد کند وزارت ورزش کنار کمیته خواهد بود.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: تا آنجایی که من اطلاع دارم علی القاعده مجمع باید در زمان خودش برگزار شود. آن چیزی که پیش بینی شده است و دوستان ما هم در کمیته ملی المپیک همین را باید دنبال کنند این است که انتخابات باید در زمان خودش برگزار شود تا برنامه ها با مشکلات مواجه نشود. 

محمدرضا داورزنی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن بازیهای آسیایی و المپیک ۲۰۲۰ باید برنامه های کمیته المپیک طوری پیش برود و دوستان طوری برنامه ریزی کنند که برنامه های اماده سازی آسیب نبیند.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعاتی که من دارم فکر می کنم دوستان مجمع را در زمان خودش برگزار کنند. چون اصلا مشکلی نیست که بخواهد برگزار نشود.

داورزنی در مورد اینکه گفته می شود تایید نشدن اساسنامه دلیل اصلی تعویق انتخابات خواهد بود گفت: وقتی زمان برگزاری مجمع برسد باید براساس اساسنامه جدید و یا براساس اساسنامه قدیم انتخابات برگزار شود. اگر هم قرار است اساسنامه تغییر کند باید از قبل انجام می شد. ولی اینکه معطل بمانیم کار درستی نیست. دوستان در کمیته ملی المپیک باید تلاش کنند که در زمان مقرر انتخابات را برگزار کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار