کد خبر: 877458
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی با بیان اینکه تایتان مرکوری آمریکا جدی‌ترین حریف ما در جام باشگاه‌ای جهان است گفت: با بهترین ترکیب از کشتی‌گیران ایران و جهان نمی‌گذاریم جام قهرمانی از ایران خارج شود.

غلامرضا محمدی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم بیمه رازی در آستانه حضور در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی اظهار کرد:خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است و آمادگی کامل داریم در دوم آبان ماه به مصاف رقبایمان در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی می‌رویم. علاوه بر نفرات خوب داخلی، زائور اوگویف دارنده مدال برنز اروپا در وزن ۵۷ کیلوگرم و ختیگ تسابولوف دارنده مدال طلا و نقره جهان در وزن ۷۴ کیلوگرم هر دو از روسیه نیز قرار است برای ما در این مرحله از رقابت‌ها کشتی بگیرند. البته دیگر رقبای ما نیز از وجود کشتی‌گیران خوب خارجی بهره‌مند هستند و همین امر باعث حساسیت بیش از پیش رقابت‌ها شده است.تیم ایزی پایپ کاشان نیز با توجه به اینکه از حمایت تماشاگران خودی در خانه بهره می‌برد و با ترکیب خوبی که در اختیار دارد یکی از مهمترین حریفان ما خواهد بود.

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی درباره برنامه‌های این تیم در صورت صعود به رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان نیز گفت:ما در 3 دوره قبل این رقابت‌ها دو عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی بدست آوردیم. در 3 دوره قبل تیم تایتان مرکوری آمریکا جدی‌ترین حریف ما بود که سال گذشته در دیدار فینال موفق به شکست ما شد که آن هم بدلایل مختلفی صورت گرفت و ما مستحق شکست نبودیم.امسال نیز این تیم با ترکیب بسیار خوبی از عنوان‌داران کشتی جهان به ایران می آید تا به عنوان جدی‌ترین رقیب ما جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما ما برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و با جذب بهترین‌های ایران و جهان نمی‌گذاریم جام قهرمانی از ایران خارج شود.

وی تصریح کرد: برگزاری این رقابت‌ها در ایران و شهر کاشان این فرصت را به ما خواهد داد تا با استفاده از تشویق های تماشاگران ایرانی بیشترین شانس را برای کسب موفقیت مقابل رقبای خارجی داشته باشیم. حضور چهره‌های نامدار کشتی ایران و جهان در این رقابت‌ها قطعا باعث استقبال بسیار خوب تماشاگران کشتی دوست ایرانی از این دوره از رقابت‌ها خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در ادامه گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت این تیم نیز خاطرنشان کرد: کار ما در تیم ملی بصورت جدی از آذرماه آغاز می‌شود و اردوها ومسابقات پرفشاری را تا پایان سال  همینطور سال آینده خواهیم داشت. تا پایان سال ابتدا رقابت‌های قهرمانی کشور در 3 گروه "الف""ب" و "ج" را پیش رو داریم. سپس رقابت‌های عمومی اوپن ،انتخابی تیم ملی و جام بین‌المللی یادگار امام را در پیش خواهیم داشت. امسال در رده نوجوانان مسابقات آسیایی و جهانی پس از رده‌های جوانان و بزرگسالان برگزار شد اما اتحادیه جهانی کشتی سال آینده رقابتهای رده نوجوانان را زودتر از سایر رده ها برگزار می‌کند و ما باید برنامه‌های خود را هر چه سریعتر جلو ببریم.

وی تصریح کرد: اردیبهشت سال آینده رقابت‌های آسیایی نوجوانان در ازبکستان و تیر ماه نیز رقابت های جهانی نوجوانان در کشور کرواسی برگزار می‌شود و ان‌شاءالله با تمهیدات اندیشیده شده بدنبال حضوری پرقدرت در این رقابت‌ها با استفاده از برترین نفراتمان هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار