کد خبر: 877453
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
رئیس فدراسیون بسکتبال در واکنش به احتمال محرومیت دختران ایران از مسابقات آسیایی به دلیل بدهی این فدراسیون گفت: به شدت پیگیر هستیم تا پیش از هر تصمیمی بدهی را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال دختران نوجوان آسیا از فردا در بنگلور هند آغاز می شود. برای اولین حضور در این مسابقات دختران بسکتبالیست نوجوان ایران پنجشنبه شب راهی هند شدند. آنها طبق برنامه از پیش اعلام شده باید فردا در نخستین دیدار به مصاف سریلانکا بروند این در حالی است که موضوع قدیمی بدهی فدراسیون بسکتبال به فیبا، انجام این بازی و در کل حضور نماینده ایران در مسابقات را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

بدهی فدراسیون بسکتبال به فیبا بابت میزبانی این فدراسیون در رقابت های فیبا چلنج است که سال گذشته در تهران برگزار برگزار شد. به خاطر همین بدهی ۳۲۵ هزار دلاری، تیم ملی بسکتبال در رقابت های اخیر کاپ آسیا و تیم پتروشیمی در مسابقات باشگاه های آسیا از طرف برگزار کنندگان مسابقات و به خاطر تصمیم آنها برای جلوگیری از حضورشان در مسابقات، با مشکل مواجه شدند هرچندکه رایزنی های انجام شده مانع از این شد. 

اما این موضوع بازهم برای بسکتبال ایران مشکل ساز شده و اینبار برای دختران بسکتبالیست نوجوان؛ طوریکه شنیده شده مسئولان برگزارکننده مسابقات قصد دارند این تیم را از جدول مسابقات کنار بگذارند. 

محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه اظهارداشت: فعلا هیچ خبری نیست؛ نه اتفاقی افتاده و نه تصمیمی گرفته شده است.

وی تصریح کرد: فدراسیون بسکتبال به طور جدی پیگیر این موضوع است. این کار را هم امروز شروع نکرده ایم. چند روز است که پیگیری موضوع هستیم تا برای تیم کشورمان مشکلی پیش نیاید. 

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: پول لازم برای پرداخت بدهی آماده شده اما به خاطر تعطیلات هنوز نتوانسته ایم بدهی خود را واریز کنیم. از طریق دفتر وزیر ورزش و سفارت ایران به شدت پیگیر موضوع هستیم تا مشکلی پیش نیاید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار