کد خبر: 877436
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
دیدار والیبال تیم‌های شمس و خاتم اردکان

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان با اشاره به هدفگذاری این تیم برای قرار گرفتن در بین هشت تیم مرحله پلی‌آف گفت: برابر بانک سرمایه هدفمان خوب بازی کردن است.

عباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شروع خوب تیم خاتم اردکان در لیگ برتر امسال و کسب سه برد در سه بازی نخست و قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول با وجود دیر بسته شدن این تیم برای فصل جاری، اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم که ثبات داشتن در لیگ برتر والیبال ایران که سطح بالایی دارد، کار بسیار سختی است. هر چند که در سه بازی نخست به برتری دست یافتیم، اما در هر سه بازی شرایط بسیار نزدیک بود و برابر شمس تهران و سارویه ساری واقعا اختلاف بسیار کم بود و با تجربه بازیکنان توانستیم به پیروزی دست یابیم. در برابر رعد پدافند کاشان هم با وجود این که بازی را بردیم خیلی‌ها اعتقاد داشته که حریف ما تیم ضعیفی است،  ولی نماینده کاشان هر روز بهتر و هماهنگ‌تر بازی می‌کند.

سرمربی خاتم اردکان در ادامه‌ صحبت‌هایش، افزود: به نظرم لیگ برتر مانند کشاورزی به سه قسمت کاشت، داشت و برداشت تقسیم می‌شود. نیم فصل اول مرحله کاشت، نیم فصل دوم مرحله داشت و مرحله پلی‌آف مرحله برداشت تلاش‌ها است. ما به دنبال آن هستیم تا در نیم فصل اول بردهمایمان را کسب کنیم و در بخش دوم باید از لحاظ بازی و نتیجه‌گیری در شرایط ثبات قرار داشته باشیم تا در پلی‌آف قرعه مناسبی نصیبمان شود. هدف ما هم اکنون حضور در پلی‌آف و قرار گرفتن در بین هشت تیم است.

او در خصوص دلیل دیر بسته شدن این تیم، خاطر نشان کرد: شرایط در تیم اردکان به گونه‌ای است که تا ‌اسپانسر تیم ما بودجه‌اش معلوم نباشد نمی توانستیم تیم داری کنیم. به همین خاطر که دیر بودجه مشخص شد تیم هم دیر بسته شد. خوشبختانه با همه این شرایط توانستیم تیم خوب و یکدلی را جمع کنیم. در حال‌ حاضر هم از لحاظ شرایط مالی و مدیریتی هیچ مشکلی نداریم و به روزهای خوش امیدواریم.

میرحسینی درباره بازی روز چهارشنبه برابر بانک سرمایه که به میزبانی خاتم اردکان برگزار خواهد شد نیز اظهار کرد: این هفته‌ با تیمی بازی داریم که بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. بزرگی این بازیکنان در تبدیل کردن توپهای حساس به امتیاز به چشم می‌آید که جریان بازی را به نفع تیم‌شان تغییر می‌دهند. برای بانک سرمایه و کادرفنی این تیم احترام زیادی قائلیم چرا که این تیم نماینده ایران در باشگاه‌های جهان است. من به بازیکنان گفته‌ام که اگر می خواهید دیده شوید و خودمان را اثبات کنید باید برابر تیم‌های بزرگی همچون بانک سرمایه و پیکان خوب بازی کنید. هدف اول ما در بازی برابر بانک سرمایه خوب بازی کردن است که البته این یک روی سکه است و این که بتوانیم با استفاده از فرصت‌ها برنده بازی شویم روی دیگر سکه است. امیدوارم بازی قابل قبولی را در برابر بانک سرمایه انجام دهیم. هیچ تیمی از ابتدا برای باخت وارد زمین نمی‌شود و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

عباسعلی حسینی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر بازیکن در پست خاصی مشکل یا کمبود دارند نیز گفت‌: فعلا که از لحاظ بازیکن مشکلی نداریم و تنها جلالی در پست پشت خط زن کمی دچار مصدومیت است که امیدوارم با توجه به فرصتی که تا بازی یا بانک سرمایه داریم به شرایط بازی بر گردد. در کل اگر در طول لیگ مصدومیت گریبان ما را نگیرد برنامه ای برای یادگیری نداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار