کد خبر: 877428
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
تا تعیین نمایندگان صنوف
یک عضو شورای پروانه ساخت تاکید ۲ نماینده فعلی خانه سینما در این شورا موقتی هستند مگر اینکه صنوف خانه سینما باز هم همین افراد را معرفی کنند.
جمال شورجه عضو شورای پروانه ساخت فیلم های سینمایی که از زیرمجموعه های سازمان سینمایی محسوب می شود در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور ۲ نماینده خانه سینما در ترکیب جدید این شورا گفت: در حال حاضر مازیار میری و منوچهر شاهسوای تا زمانی که انتخابات جدید از سوی صنوف مختلف در خانه سینما انجام شود، در این شورا حضور دارند.

شورجه در پایان با بیان اینکه به زودی نمایندگان دایمی خانه سینما معرفی می شود، گفت: قاعدتا هیات مدیره خانه سینما یا از دیگر سینماگران برای حضور در شورا دعوت می کنند و یا همین دو سینماگر در شورا ابقا خواهند شد.

۱۸ مهر ماه محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی طی حکمی محمود اربابی، مسعود نقاش زاده، حسن بلخاری، حسین کرمی و جمال شورجه را به عنوان اعضای جدید شورای پروانه ساخت منصوب کرد.

همچنین در خبر رسمی سازمان سینمایی اعلام شد که دو عضو خانه سینما در این شورا نیز به زودی معرفی خواهند شد که البته تا این لحظه خبری از سوی سازمان رسانه ای نشده است.

از سوی دیگر شورای پروانه ساخت در حالی با ترکیب هفت نفره تشکیل می‌شود که براساس مصوبه هیات وزیران در سال ۱۳۷۷ اعضای اصلی این شورا شامل پنج نفرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار