کد خبر: 877423
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
فرماندار مشگین‌شهر:
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای عمران روستاهای مشگین‌شهر اختصاص می‌یابد تا بهسازی و آسفالت معابر روستایی تسریع یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد در بازدید از عملیات بهسازی و آسفالت معابر روستای آق‌درق از توابع بخش مرکزی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: در حال حاضر بهسازی و آسفالت معابر روستایی با جدیت هرچه تمام ادامه دارد و معابر این روستا با اعتباری در حدود 120 میلیون تومان آسفالت‌ریزی می‌شود.

وی با بیان اقدامات انجام یافته در بخش عمران روستایی این شهرستان بیان کرد: خوشبختانه عملیات بهسازی و آسفالت راه‌ها و معابر روستایی با سرعت و کیفیت قابل قبولی در حال اجرا است و طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته 40 میلیارد ریال اعتبار برای عمران روستاهای مشگین‌شهر اختصاص می‌یابد.

 فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: قیر یارانه‌ای نیز به این شهرستان با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته که خوشبختانه تمامی این اقدامات توانسته استان اردبیل در ارتباط با توسعه بهسازی و آسفالت معابر روستایی در جایگاه ویژه‌ای قرار دهد که به همین منظور باید این اقدام از این پس نیز با جدیت ادامه یابد.

رحیمی‌زاد بیان کرد: با هدف توسعه روستاها اعتبارات قابل توجهی در این زمینه اختصاص یافته که با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار داریم در این زمینه مشکلات و موانع موجود به حداقل برسد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای توسعه و پیشرفت منطقه دست یابیم.

وی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه این است که نسبت به اختصاص اعتبارات و بهسازی معابر روستایی شهرستان مشگین‌شهر اهتمام و جدیت ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری دست یابیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر