کد خبر: 877420
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
دبیرکل اتاق بازرگانی و صنایع استان اردبیل:
دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: سفر هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو سبب توسعه صادرات فنی مهندسی و تقویت تعاملات دوجانبه می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین وثوقی‌ایرانی در دیدار با مسئولان اداره کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: سفر هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو سبب توسعه صادرات و تعاملات دوجانبه می‌شود و در حال حاضر اردبیل به دنبال حضور موثر در بازار خدمات فنی مهندسی در کشور آذربایجان است.

وی افزود: توسعه صادرات فنی‌ مهندسی به طور حتم یکی از دستاورهای سفر این هیئت تجاری است و در حال حاضر رایزنی‌هایی برای افزایش ارتباطات و تعاملات به‌ویژه صادرات محصولات فنی مهندسی و حضور مهندسان مشاور طراح و مجری ساختمان در باکو انجام داده می‌شود که امیدواریم مثمرثمر باشد و خروجی‌های مناسبی به دنبال داشته باشد.

 دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: تمام تلاش ما بر این است که این سفر دستاوردهای مناسبی در ارتباط با تقویت تعاملات و ارتباطات و روابط بین پارک فناوری آذربایجان به همراه داشته باشد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای توسعه و پیشرفت استان دست یابیم.

وثوقی‌ایرانی بیان کرد: از جمله‌های در نظر گرفته شده در این سفر می‌توان به حضور در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان باکو، دیدار با سفیر ایران در آذربایجان، دیدار با رئیس کنفدراسیون کارآفرینان آذربایجان، بازدید از نمایشگاه و مرکز تجاری ایران در باکو و رایزنی با شرکت‌های بزرگ ساختمانی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: صادرات محصولات متنوع فنی و مهندسی سبب افزایش صادرات و تعاملات دوجانبه می‌شود و زمینه حضور مشاوران، مهندسان، تجار و بازرگانان فعال در عرصه صادرات صنایع ساختمانی را فراهم می‌آورد که انتظار می‌رود از این فرصت به عنوان یک غنیمت استفاده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر