کد خبر: 877418
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
وکیل مدافع متهم ردیف سوم پرونده فساد نفتی با بیان اینکه دادگاه ختم رسیدگی به پرونده را اعلام کرده است، گفت: لایحه دفاعیات خود را به دادگاه ارائه کردیم.
 مهر: میرسجاد سعید مهر در خصوص آخرین وضعیت پرونده همدستان بابک زنجانی گفت: در این پرونده قاضی ختم رسیدگی را اعلام کرده است.

وی افزود: با این حال فردای آخرین روز برگزاری آخرین جلسه، لایحه دفاعیات خود را به دادگاه ارائه دادیم چون معتقد بودیم علیرغم همه دفاعیات انجام شده، دفاعیات به طور کامل بیان و اجازه دفاع کامل داده نشد.

وکیل مدافع متهم ردیف سوم پرونده فساد نفتی در خصوص صدور حکم گفت: با توجه به ارائه لایحه به دادگاه و اعلام ختم رسیدگی در این پرونده، طبق قانون یک هفته فرصت صدور حکم وجود دارد که با احتساب زمان ارائه لایحه، دادگاه می تواند تا سه شنبه هفته جاری رای را صادر کند.

سعید مهر در خصوص اعلام مفقودی برخی مستندات پرونده که در جلسه آخر مطرح شد، توضیح داد: منظور من مفقودی نبود بلکه بیان من این بود که مستنداتی در پرونده بود که لابه لای گفته های دادگاه گم شد، به این معنی که این مستندات دیده نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسیدگی به پرونده مهدی شمس و حمید فلاح هروی متهمان ردیف دوم و سوم پرونده فساد نفتی با برگزاری ۱۵ جلسه دادگاه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی مقیسه انجام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار