کد خبر: 877416
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
خبرنگار زنجانی عضو بسیج رسانه ، کبد خود را به کودکی اهدا کرد.
به گزارش بسیج رسانه، فرید حائری خبرنگار خبرگزاری تسنیم در زنجان در یک اقدام انسان دوستانه و در راستای ترویج عملی آنچه تا کنون در خصوص مهربانی و خیر خواهی قلم میزد،بخس از کبد خود را به کودک دوساله اهدا کرد.


رئیس سازمان ببسیج رسانه، در گفتگو با این خبرنگار بسیجی ضمن گرامیداشت این عمل انسانی و اخلاقی ، به نمایندگی از اصحاب رسانه از وی تشکر و قدردانی کرد.


مسعود بصیری در این خصوص گفت: روحیه ی ایثار و از خود گذشتگی ،میراث شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که نسل به نسل در کالبد جامعه اسلامی ایرانی دست به دست می شود و این بار تجلی آن در وجود یکی از اصحاب رسانه که با از خود گذشتگی حیات بخش کودکی معصوم شد،به وضوح قابل مشاهده است.


بصیری افزود: جهادگران در هر عرصه ای، میراث دار باکری و همت هستند ،وارث آوینی که تعهد را در جوهر ریخت و از خود گذشتگی را قلم زد و در مسیر احیای روحیه ی نوع دوستی ، وجود خود را هماهنند رزمندگان جبهه های دفاع مقدس به مخاطره انداخت و رزمایشی زیبا با رمز از جان گذشتن اجرا کرد.


وی در ادامه افزود: جامعه ی کنونی ما به شدت نیازمند این چنین حرکتهایی است و اینجانب ضمن الگو دانستن این گونه جهادگری ها برای فرید حائری از خداوند مهربان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم و همچنین از دست اندرکاران این کار ارزشی ،پزشک ،کادر پزشکی،بیمارستان شیراز و سایر عوامل تشکر می کنم.




   
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار