کد خبر: 877385
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود اینکه برخی در صدد گرفتن نام «شهر دوچرخه» بنام خود هستند ولی اجازه نخواهیم داد حق مردم بناب ضایع شود.
ضیا الله اعزازی در همایش دوچرخه‌سواری بناب با بیان اینکه  ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در افزایش سلامتی و نشاط مردم نقش بسزایی دارد، اظهار داشت: با وجود اینکه برخی در صدد گرفتن نام شهر دوچرخه بنام خود هستند ولی اجازه نخواهیم داد حق مردم بناب ضایع شود.

ضیاءالله اعزازی با بیان اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند در برابر خواسته‌های به حق و قانونی مردم بناب بی‌توجه باشد؛ تأکید کرد: لقب شهر دوچرخه صرفاً بنام بناب است و سعی خواهیم کرد در ثبت این موضوع قدم برداریم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم کاری جاودانه کردند و برای همیشه در تاریخ یاد و نام خود را ماندگار ساختند و رسالت اصلی ما در شرایط کنونی ادامه راه امام راحل(ره) و شهدای بزرگوار بوده و اگر راه شهدا را طی کنیم، قطعاً آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور نیز در جمع دوچرخه‌سواران بی‌شمار این همایش باشکوه، ضمن تقدیر و تشکر از همایش پرشور مردم بناب اظهار کرد: امروز مردم بناب حرکت‌ عظیمی را به نمایش گذاشتند و برخلاف سایر شهرها در بناب شاهد حضور مردم با دوچرخه‌های خود در خیابان‌ها بودیم.

وی با تمجید از حضور گسترده مردم بناب در همایش دوچرخه‌سواری افزود: آنچه از دست مسوولان فدراسیون دوچرخ‌ سواری و وزارت ورزش و جوانان برای به ثبت رسیدن ملی دوچرخه‌سواری بناب برآید، دریغ نخواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر