کد خبر: 877378
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
به مناسبت هفته تربیت‌بدنی
دومین جشنواره عکس ورزشی استان سمنان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در سمنان برگزار می‌شود.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری دومین جشنواره عکس ورزشی در سمنان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ ورزش برگزار می‌شود.

جواد نجاریانی افزود: این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و تجربه (تلفن همراه) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه تا دوشنبه، هشتم آبان ماه آثار خود را به بلوار 17 شهریور- خانه جوانان استان سمنان- طبقه اول دفتر مؤسسه موج فرهنگ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در جشنواره برای عکاسان و علاقه‌مندان آزاد است، اظهار داشت: ورزش، ولایت، اخلاق، فرهنگ و رسانه، ورزش، فرهنگ ایثار و شهادت، جانبازان و معلولان، ورزش همگانی، بانوان و خانواده، ورزش دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و جوانان، ورزش روستاییان، عشایر و اقوام، ورزش باشگاه‌ها، پیشکسوتان قهرمانان و خیران ورزشیار، ورزش کارمندان، کارگران و نیروهای مسلح، حضور ورزشکاران استان سمنان و همه رشته‌های ورزشی در مسابقات داخلی و بین‌المللی ازجمله موضوعات این جشنواره است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان اظهار داشت: در بخش حرفه‌ای هر عکاس می‌تواند هفت اثر با فرمت JPEG و سایز ضلع کوچک حداقل دو هزار پیکسل با رزولوشن DPI300 ارسال کنند.

همچنین در بخش تجربه (تلفن همراه) هر عکاس می‌تواند بدون محدودیت در تعداد، آثار خود را ارسال کرده و مدل گوشی تلفن همراه را با مشخصات عکس و عکاسی ارسال کند.

نجاریانی تأکید کرد: مشخصات هر اثر ارسالی شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه، آدرس پستی و عنوان، مکان و زمان هر عکس است که باید در قالب یک فایل WORD ذخیره و ارسال شود.

وی هدف از برگزاری جشنواره عکس‌های ورزشی را توجه به فرهنگ ورزش عنوان کرد و افزود: تبلیغ و ترویج فرهنگ ورزش با استفاده از جایگاه هنر عکاسی و فضای مجازی تأثیر بسیار حائز اهمیتی در انتقال این فرهنگ اصیل در جامعه را دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، تاریخ، پاسگارتو، قاب، واتر مارک و لوگو باشند و آثار باید مستند بوده و از هرگونه دست‌کاری با نرم‌افزارهای رایانه‌ای یا حک و اصلاحی که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش می‌سازد، اجتناب شود.

این جشنواره با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، مؤسسه موج فرهنگ، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و حوزه هنری استان سمنان برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر