کد خبر: 877375
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
با حضور استاندار سمنان
استاندار سمنان همراه با شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان از پایگاه جامع آمار و اطلاعات استان رونمایی کرد.

 محمدرضا خباز استاندار سمنان و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان  در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان سمنان که در سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری سمنان برگزار شد، از پایگاه جامع آمار و اطلاعات استان سمنان که توسط معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان راه‌اندازی شده است، رونمایی کردند.

خباز در این مراسم گفت: روزبه‌روز کارهای ما باید علمی‌تر و دقیق‌تر انجام شود تا با آمار و اطلاعات درست و دقیق بتوانیم برنامه‌ریزی صحیح در امور مختلف انجام دهیم و باید به‌ جز اطلاعات طبقه‌بندی‌شده، مابقی اطلاعات را در اختیار عموم مردم قرار دهیم.

وی افزود: دسترسی آزاد به اطلاعات یکی از حقوق مردم است که باید انجام شود تا همه مردم و سرمایه‌گذاران بتوانند از آن استفاده کنند و تصمیمات لازم را بگیرند.

استاندار سمنان در خصوص طرح اصلاح الگوی کشت در استان سمنان گفت: این کار برای اولین بار بوده که در استان و کشور در حال انجام است و با اجرای این طرح می‌توان کشاورزان را راهنمایی کرد تا محصولی که موردنیاز دولت و آب‌بری کم‌تری دارد و به زمین‌های کشاورزی آسیب نمی‌رساند، کاشت و برداشت شود.

خباز با اشاره به تقدیم لایحه بودجه 97 در 15 آذرماه به مجلس شورای اسلامی توسط دولت گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با ارتباط‌گیری با وزارتخانه‌هایشان، طرح‌های ملی خود را مشخص کنند تا در سال بعد بتوانند فعالیت‌های خود را سامان بخشی کنند و دچار مشکل نشوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر