کد خبر: 877369
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
شهردار اراک :
شهردار اراک گفت: برای کلیه پروژه های پس از تامین منابع مالی روزشمار در نظر گرفته میشود تا مردم طبق زمانبندی مطالبات خود را دنبال کنند .

شهردار اراک گفت: برای کلیه پروژه های پس از تامین منابع مالی روزشمار در نظر گرفته میشود تا مردم طبق زمانبندی مطالبات خود را دنبال کنند .

داوود تاجران شهردار جدید اراک در آیین تکریم و معارفه شهردار اراک بر همفکری و همدلی جهت پیشبرد اهداف و اجرای برنامه ها در شهر اراک تاکید کرد و گفت: قطعا یک نفر به تنهایی نمی تواند کاری به پیش برد و تغییر ایجاد کند و قطعا تحول آفرینی حاصل تلاش جمعی و همفکری است.

داوود تاجران تصریح کرد: کلیه مواردی که توسط مسئولان استان مطرح شد قطعا مورد توجه قرار میگیرد و به طور مثال در حوزه فضای سبز امروز فصل کاشت است و نباید فرصت را از دست داد و باید در سایه همکاری با دستگاه های مرتبط کار را پیش برد و امید است که دستگاه های اجرایی کمکی را از شهرداری دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه در اولین فرصت برنامه های مورد نظر را به استاندار مرکزی اعلام خواهیم داشت بیان کرد: بخشی از مشکلات اراک فرااستانی و در سطح کلان است و باید به سرعت از طریق دولت دنبال شود علاوه بر این برای جهش در اراک باید طرح جامع شهر نیز بازنگری شود و به منظور تحقق توسعه باید اصلاحات لازم برای ان اعمال شود و قطعا با نظر مشاوران و نگاهی کلان گرا فارغ از برنامه های کلیشه ای وارد عمل خواهیم شد.

.

وی بر امنیت سرمایه گذاری بر اراک تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاران اراکی بسیاری در کشور وجود دارد که می توان برای سرمایه گذاری در اراک جذب شوند اما باید در این شهر پذیرای آنها باشیم باید در اراک رونق اقتصادی ایجاد کنیم که این امر در وهله اول نیازمند تزریق اعتبار و منابع مالی است.

شهردار اراک بر استفاده از سمن ها به عنوان پایه و اساس برنامه ها و نقاط فرهنگی و مذهبی و همچنین رفع مشکلات باشگاه فرهنگی و ورزشی تاکید و اظهار کرد: امید است تا پایان سال جاری شاهد شهری پرنشاط، با افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد اماکنی جهت تفریح خانواده ها و جوانان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر