کد خبر: 877352
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
طول مسير نجف تا كربلا ۸۲ كيلومتر است كه بين دو تا پنج روز طول مي‌كشد. مسير پياده‌روي از شارع‌الرسول شروع مي‌شود و در عمود ۱۸۰ النجف، پياده‌روي در شهر نجف تمام مي‌شود. بعد از آن دوباره پياده‌روي از عمود یک در جاده نجف به كربلا شروع مي‌شود و تا حرم حضرت عباس (ع) ۱۴۵۲ عمود در پيش است. 
توصيه مي‌شود زائران حتماً بعد از نماز صبح، پياده‌روي را شروع كنند و بين ساعت 3 تا 5 موكبي را براي استراحت شبانه پيدا كنند. اگر انفرادي مي‌روند تا قبل از ۱۰- ۱۱ صبح حركت كنند، چون مسير هم در اين ساعت‌ها خلوت‌تر است.  زائران اگر مي‌خواهند تماس تلفني داشته باشند،  بهتر است، اين كار را قبل از طلوع آفتاب انجام دهند، زيرا احتمالاً به دليل ترافيك بالاي شبكه در طول روز با مشكل مواجه خواهند شد. 
  
وام اربعين براي دانشجويان
يزدان مهر، رئيس صندوق رفاه دانشگاهيان وزارت علوم گفت: آمادگي داريم حداكثر تا 15 روز وام عتبات دانشگاهيان را در اختيار دانشجويان قرار دهيم. وي همچنين به باشگاه خبرنگاران جوان گفته است: دانشجويان بايد در سامانه عتبات دانشگاهيان ثبت‌نام و هزينه را واريز كنند تا مشمول دريافت وام باشند. يزدان‌مهر تصريح كرده است كه مبلغ وام براي دانشجويان متأهل 15 ميليون ريال و براي دانشجويان مجرد 10 ميليون ريال است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار