کد خبر: 877310
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
هشدار جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه
جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه گفت: در پيوست برجام آمده به ايران توصيه مي‌كنيم آزمايش و تحقيقات در مورد موشك‌هاي بالستيكي كه توان حمل كلاهك‌هاي هسته‌اي دارد...
جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه گفت: در پيوست برجام آمده به ايران توصيه مي‌كنيم آزمايش و تحقيقات در مورد موشك‌هاي بالستيكي كه توان حمل كلاهك‌هاي هسته‌اي دارد، نداشته باشد، ليكن در قانون جديد كاتسا هر نوع توليد موشك با هر بردي الي‌الابد براي جمهوري اسلامي ممنوع شده است. 

به گزارش فارس، سردار حسين نجات در جمع فعالان فرهنگي كشور در مشهد طي سخناني اظهار داشت: اينكه برخي تهديد جنگ امريكا را مطرح مي‌كنند با اذهان جامعه بازي مي‌كنند. امريكايي‌ها از اينكه در خليج‌فارس با ما درگير شوند، فراري هستند آن‌هم به خاطر يك جمله كه رهبري فرمودند: «ديگر دوران بزن و در رويي تمام شد، اگر كسي با ما برخوردي شروع كند، ممكن است شروع‌كننده آنان باشند اما پايان برخورد با آنان نيست»، غربي‌ها ما را تحريم كردند، قدرتمندتر شديم. اگر به غني‌سازي 20 درصد نمي‌رسيديم، امريكايي‌ها و اروپايي‌ها حاضر به نشستن پاي ميز مذاكره نبودند، آنچه دشمن را وادار به تسليم در برابر ما مي‌كند، قدرت نظام جمهوري اسلامي است. 

جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه گفت: هر جا در مقابل دشمن ايستاديم، پيروز بوديم، در تحولات اخير منطقه، همه قدرت‌هاي دنيا جمع شدند و گفتند بشار اسد بايد شش ماهه برود و امريكايي‌ها نيز گفتند مذاكره مي‌كنيم به شرطي كه ايران نباشد در حالي‌كه امروز همه آنان مي‌گويند هيچ اتفاقي در سوريه بدون حضور ايران نمي‌افتد. وي با بيان اينكه با پاكسازي منطقه از داعش، توطئه بعدي امريكا و رژيم‌صهيونيستي شروع شد، گفت: زماني كه داعش تا پشت در كاخ بارزاني در اربيل آمد، اين جمهوري اسلامي بود كه حامي مردم كرد عراق شد و از مردم كرد اربيل در مقابل داعش حمايت كرد، حالا همين بارزاني شده متحد اسرائيل و با چراغ سبز امريكا و اسرائيل، تبديل‌شدن به اسرائيل جديد را شروع كرده است. 
 
براي اجراي سياست‌هاي اوباما مي‌گويند ترامپ ديوانه و جنگ‌طلب است
وي به تحولات بين‌المللي نيز اشاره كرد و گفت: برخي تصور مي‌كنند سياست‌هاي ترامپ با اوباما متفاوت است، استراتژي امريكا از دوران اوباما نسبت به جمهوري اسلامي، «تغيير رفتار جمهوري اسلامي و عقب‌نشيني تا مرز براندازي» بود و هست. در زمان امضاي برجام نيز گفتند مكانيسمي تعبيه‌شده كه ايران از مزاياي برجام استفاده نكند و تا يك دهه آينده در همه سرفصل‌ها مقابل ما عقب‌نشيني خواهد كرد. 

نجات ادامه داد: اين برجام، برجام يك است، برجام 2 راجع به منطقه، برجام 3 راجع به موضوع موشكي و برجام 4 نيز راجع به حقوق بشر است. در پيوست برجام آمده به ايران توصيه مي‌كنيم آزمايش و تحقيقات در مورد موشك‌هاي بالستيكي كه توان حمل كلاهك‌هاي هسته‌اي دارد، نداشته باشد، ليكن در قانون جديد كاتسا هر نوع توليد موشك با هر بردي الي‌الابد براي جمهوري اسلامي ممنوع شده است. 
جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه با بيان اينكه طرح اوباما براي ايران حركت نرم براي كشاندن ايران پاي ميز مذاكره بود، گفت: اينكه مي‌گويند ترامپ ديوانه و جنگ‌طلب است، براي اجراي همان استراتژي‌هاي قبلي است، مگر مي‌شود حزب قدرتمندي اين‌همه براي رياست جمهوري سرمايه‌گذاري كرده باشد و يك ديوانه را حمايت كند؟
 
حصر مربوط به 20 ماه پس از فتنه است
جانشين سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به فتنه كوي دانشگاه در سال 78 و نيز تحصن نمايندگان رد‌صلاحيت‌شده مجلس ششم تصريح كرد: عناصر كليدي همين تحصن و همان احزابي كه ذكر كردم 10 سال بعد محور اصلي فتنه سال 88 شدند. برنامه فتنه‌گران اين بود كه اگر پيروز شدند مردم را در كف خيابان نگه دارند و خواهان تغييرات اساسي باشند. وي با اشاره به اينكه غائله فتنه 88 در 9 دي با حضور گسترده مردم ختم شد، افزود: جريان حصر مربوط به بهمن سال 89 يعني 20 ماه پس از فتنه و انتخابات رياست جمهوري است. در اين زمان قرار بود فتنه جديدي شكل بگيرد. همان زمان بحث‌هاي بيداري اسلامي در منطقه اوج گرفته بود و بعضي عناصر شاخص فتنه در نامه‌اي عنوان كردند جنس كار بيداري اسلامي از جنس جنبش سبز است. 

نجات اظهار داشت: سران فتنه از مردم خواستند براي حمايت از جنبش‌هاي منطقه، روز 25 بهمن‌ماه از ميدان انقلاب تا آزادي تظاهرات كنند در صورتي كه مردم در 22 بهمن 89 حمايت خود را از بيداري اسلامي اعلام كرده بودند. به‌‌رغم مخالفت وزارت كشور با اين راهپيمايي، با تبليغات گسترده راديو‌هاي بيگانه بيش از 3 هزار نفر به خيابان‌ها آمدند كه در جريان آن دو نفر هم شهيد شدند و فرداي آن روز شاهد بوديم كه سران فتنه بيانيه دادند و از جمعيت حاضر در تظاهرات 25 بهمن حمايت كردند و به نيروي انتظامي اهانت كردند و آن موقع بود كه شوراي عالي امنيت ملي تصميم به حصر گرفت. 
  
راه براي محكوميت فتنه توسط خاتمي باز است
جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه گفت: در مقطع كنوني هم همان افرادي كه زندان رفتند و آزاد شدند از چند ماه قبل كميته‌اي تشكيل دادند كه ما نام آن را كميته احياي فتنه گذاشتيم. اينها ابتدا بحث حصر را مطرح كردند و خواهان رفع حصر شدند اما از آن استقبالي نشد و اكنون نيز بحث محدوديت‌هاي جديد براي خاتمي را مطرح كرده‌اند و به دنبال ايجاد كمپيني جديد هستند، در حالي كه محدوديت براي اين آقا كه در سال 88 يكي از محورهاي فتنه بود در همان ايام تصويب شد و چيز جديدي نيست. 

نجات با بيان اينكه كميته احياي فتنه تصميم گرفته مجدداً ايشان را محور بازي‌هاي سياسي جديد كند كه به وي تذكر داده شد، گفت: خاتمي بعدها در جلسات متعدد گفته بود كه «تقلب در انتخابات 88 را قبول ندارم و با فراخوان موسوي و كروبي جهت راهپيمايي بهمن 89 مخالفت كرده بودم و بيانيه آنها را هم امضا نكردم.» مقام معظم رهبري از همان دوران فتنه اعلام كردند نظام جمهوري اسلامي «كشتي نجات» است و اگر اين افراد توبه كنند و جريان فتنه و ظلم بزرگ را محكوم كنند، نظام آنها را سوار بر اين «كشتي نجات» خواهد كرد، الان هم هر چند دير شده ليكن راه براي محكوم كردن فتنه و آن ظلم بزرگ به نظام باز است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار