کد خبر: 877268
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
صادق گودرزی

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: طلایی جزو بهترین مربیان حال حاضر کشتی است و به زمان نیاز دارد تا بیش‌تر فعالیت کند.

به گزارش ایسنا، صادق گودرزی در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران درباره انتقاداتی که نسبت به محمد طلایی وجود دارد، بیان کرد: طلایی جزو بهترین مربیان حال حاضر کشتی است و به زمان نیاز دارد تا بیش‌تر فعالیت کند. در این صورت آن نتیجه‌ای که می خواهیم در المپیک ۲۰۲۰ می‌گیریم.  طلایی رزومه قوی در سطح مربیگری دارد و نباید به دنبال این باشیم که باخت را گردن سرمربی بیاندازیم. مطمئنا با تدابیر خادم  و اتاق فکری که از قهرمانان تشکیل شده این باخت کنار گذاشته می‌شود. تمام خانواده کشتی در کنار هم کمک می‌کنند تا کشتی به سر منزل مقصود برسد.

نایب قهرمان المپیک لندن در مورد این که گفته می‌شود سطح کیفی نسل حال حاضر کشتی خیلی بالا نیست، تاکید کرد:  باید زمان بدهیم و ثمره جوانگرایی را یکی، دو سال آینده خواهیم دید. فکر می‌کنم در سال ۲۰۱۸ تیم ملی بهترین نتیجه را خواهد گرفت.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که سپردن  تیم ملی امید به علیرضا رضایی را چطور می‌بیند؟ تاکید کرد: بهترین گزینه برای تیم امید بود و امیدوارم در مسابقات جهانی پیش‌رو موفق باشد.

او در مورد این که اگر روزی حسن یزدانی  و جردن باروز با هم کشتی بگیرند کدام یک از آن‌ها برنده می‌شوند؟ گفت: حسن یزدانی شایستگی‌هاش را با کسب مدال طلا المپیک نشان داد. در وزن جدید هم مدال طلا گرفت. دو وزن ۸۶ و ۷۴ کیلوگرم متفاوت است ولی دلاوری و پهلوانی یزدانی بر کسی پوشیده نیست. او کشتی‌گیر نابغه‌ای است. باروز هم کشتی‌گیر خوبی است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار