کد خبر: 877267
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
مسابقات جودو قهرمانی جوانان جهان با حذف دو نماینده دیگر کشورمان پیگیری شد تا جمع ایرانی های حذف شده در این رقابت ها به عدد چهار برسد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه این رقابتها که به میزبانی کرواسی در زاگرب جریان دارد امروز جمعه و در چارچوب روز سوم مسابقات جودوکاران ٨١- کیلوگرم و ٩٠- کیلوگرم کشورمان به روی تاتامی رفتند. 
جواد مرادی نماینده کشورمان در وزن ٨١- کیلوگرم در گام نخست برابر نیکولاس چیلارد از  فرانسه تنها دو دقیقه و ٣ ثانیه دوام آورد و در نهایت با ضربه فنی تاتامی را ترک و از دور مسابقات خارج شد.
همچنین قاسم باغچقی در وزن ٩٠ کیلوگرم ابتدا دانیل آندرده  برزیلی را ثانیه های پایانی با ضربه فنی شکست داد. باغچقی در ادامه برابر جیمی سانتوس از پرتقال نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.
 پیش از این جعفرفیروزآبادی و علیرضا خجسته با شکست برابر رقبای خود از دو مسابقات حذف شده بودند .
فردا شنبه ۲۹مهر ماه در روز پایانی مبارزات انفرادی در ورن ١٠٠- کیلوگرم  و در حضور ۳۱ جودوکار ، علی پرهیزکار در گام نخست برابر نماینده اتریش به میدان می رود، برنده اسلونی و فنلاند حریف پرهیزکار در مبارزه دوم خواهد بود همچنین حمیدرضا ملک زاده در وزن به ١٠٠+ کیلوگرم  ابتدا با جودوکار ایالات متحده امریکا مبارزه می کند و در مبارزه دوم برابر جودوکار هلند به میدان می رود، در این وزن ۲۷جودوکار حضور دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار