کد خبر: 877262
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
شناسهٔ خبر: 4119306 -
سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به شکست برابر نیروی زمینی گفت: دلیل اصلی این شکست را در عملکرد خودمان جستجو می کنم اما برخی اتفاقات هم بی تاثیر نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته دوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر پنجشنبه تیم مهرام در ورزشگاه آزادی مقابل نیروی زمینی با دو اختلاف امتیاز و با نتیجه ۷۴ به ۷۶ متحمل شکست شد.

مصطفی هاشمی سرمربی بسکتبال مهرام که تیمش را در هفته نخست مسابقات مقابل شهرداری تبریز صاحب برتری کرده بود در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این بازی و دلیل واگذاری نتیجه توضیح داد.

وی در این رابطه گفت: در مجموع بازی تیم برتر میدان بودیم، حتی در خیلی از دقایق با ۲۰ اختلاف امتیاز از حریف پیش بودیم، همین اختلاف امتیاز برتری ما را نشان می‌دهد اما اتفاقاتی افتاد که بر جریان و نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تاکید کرد: اصلا قصد توجیه شکست تیمم را ندارم. نمی خواهم در مورد یکسری مسائل هم صحبت کنم اما واقعا اتفاقاتی افتاد که از دست ما خارج بود و باعث شد نتیجه آن شود که در پایان روی تابلو ثبت شد.

هاشمی با بیان اینکه در طول دو دقیقه اختلاف امتیاز مهرام با نیروی زمینی کم شد و به حداقل رسید، خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم در اکثر دقایق شاگردانم نسبت به حریف برتری داشتند و خیلی زود اختلاف امتیاز لازم را با تیم مقابل ایجاد کردند حتی من در تمام طول بازی از همه بازیکنانم استفاده کردم تا آنها که تجربه کمتری دارند برای میادین بزرگتر و حساس‌تر آماده‌تر شوند اما در ثانیه پایانی مسابقه شکست خوردیم.

سرمربی مهرام تاکید کرد: این شکست و دلیل آن را در کار خودم به عنوان مربی و در کل مجموعه تیمم جستجو می‌کنم. باید ببینم کجای کارمان ایراد داشت که باعث شد در مدت زمانی کم اختلاف امتیازمان را از دست داده و در یک ثانیه هم نتیجه را واگذار کنیم اما این را هم نباید نادیده گرفت که برخی اتفاقات و شرایط بر روی نتیجه تاثیرگذار شد، البته باز هم می‌گویم باید شیوه کار خود را مورد بررسی قرار دهم چون نباید به گونه‌ای عمل می‌کردیم که حتی این گونه اتفاقات و شرایط هم روی کارمان تاثیر می‌گذاشت.

مصطفی هاشمی با بیان اینکه مهرام در هفته سوم لیگ برتر با قرعه استراحت مواجه است، گفت: پنجشنبه هفته آینده باید در گرگان به مصاف تیم یس آل برویم، این تیم دو بازیکن خارجی جدید جذب کرده که البته در هفته دوم حضور نداشتند اما مقابل ما احتمالا به کار گرفته می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار