کد خبر: 877261
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
هادی خناری نژاد ژیمناستیک

کاپیتان تیم ملی ژیمناستیک هنری می‌گوید که هدفی برای حضور در رقابت‌های بین المللی اسلوونی نداشته است و باید خود را برای مسابقات مهم سال آتی آماده کند.

هادی خناری نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد غیبتش در رقابت‌های ژیمناستیک بین‌المللی اسلوونی، اظهار کرد: خودم نخواستم در این رقابت‌ها حاضر شوم. از ابتدا قرار نبود تیم "الف" به تورنمنت بین‌المللی تونس اعزام شود و می خواستند تیم "ب" به این رقابت‌ها بفرستند، اما بعد به دلیل مشکلاتی که پیش آمد کیخا و من را به تیم ‌اضافه کردند، اما من خودم از رفتن انصراف دادم.

او ادامه‌ داد: من در حال‌ تمرین برنامه‌های جدید خود هستم تا بتوانم امتیاز خود را به امتیازهای جهانی نزدیک کنم و به این دلیل نیاز به زمان برای تمرین دارم. به همین دلیل با هماهنگی فدراسیون در اردوها شرکت نکردم و از حضور در این رقابت‌ هم انصراف دادم.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی ژیمناستیک هنری در مورد آخرین حضور نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی جهان، اظهار کرد: سال ۲۰۱۲ و با اصرار زیاد، من و کیخا توانستیم در مسابقات جهانی بلژیک حاضر شویم. زمان ریاست محتشمی هم دو یا سه بار به صورت  انفرادی در این مسابقات شرکت کردیم.

خناری نژاد ‌اضافه کرد: قبل از هر  المپیک سه مرحله از مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود. سال بعد هم این مسابقات برگزار می‌شود و به عنوان کسب سهمیه  المپیک هم تلقی می‌شود. ما اگر بتوانیم بین ۲۴ تیم اول باشیم سهمیه تیمی المپیک را کسب خواهیم کرد، اما اگر نتوانیم در این رقابت‌ها کسب سهمیه کنیم می‌توانیم باز هم به صورت انفرادی در مسابقات تلاش کنیم.

او در مورد غیبت ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان، گفت‌: ما می خواستیم به این رقابت ها برویم، اما فدراسیون باید ثبت‌نام را انجام می داد. هزینه مسابقات بسیار بالا است و ۱۴ روز در آن کشور باید حاضر می شدیم. فکر می کنم در دوره ریاست جدید هم می‌توانستند ثبت‌نام این رقابت ها را انجام دهند، البته با پرداخت جریمه. یعنی باید مبلغی را می دادند تا خارج از زمان تعیین شده ثبت‌نام کنند، اما من فکر می‌کنم به این دلیل که از تیم‌ ‌ملی شناختی در دست نداشتند و نمی دانستند چه نتیجه ای حاصل می شود، ترجیح دادند که ثبت‌نام انجام نشود.

خناری نژاد در ادامه‌ افزود: نتیجه‌ مسابقات مونترال خیلی در  المپیک تاثیرگذار نیست. دو مسابقه کسب سهمیه بیشتر نداریم  که از سال آتی آغاز می‌شود. همچنین برای دریافت وایلد کارت هم باید رنکینگ خود را با حضور در رقابت‌های وردکاپ بالا ببریم تا بتوانیم وایلد کارت بگیریم. من ۱۰۰ درصد از اولین مسابقه وردکاپ در اختیار تیم‌ ‌ملی هستم و می‌خواهم با برنامه‌های جدید بهترین نتایج را بگیرم.

او در پایان افزود: من ۰/۳ تا حد نصاب امتیاز جهان فاصله دارم. باید برنامه ام را تغییر دهم تا به این مهم برسم. با همین شرایط می‌توانم فینالیست شوم اما با تغییر در برنامه می‌توانم به نتایج بهتر برسم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار