کد خبر: 877239
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، وزارت خارجه آمریکا سرانجام اذعان کرده که جبهه‌النصره در سوریه «نه تنها سلاح‌های شیمیایی دارد بلکه از آنها علیه غیرنظامیان هم استفاده می‌کند».
فارس: وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که وزارت خارجه آمریکا سرانجام استفاده تروریست‌های جبهه النصره از تسلیحات شیمیایی در سوریه علیه غیرنظامیان را تایید کرده است.

در حالی که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت به پیشرفت‌های خوبی در باز پس گیری مناطق از تروریست‌ها دست یافته‌اند، وزارت دفاع روسیه از اذعان آمریکا درباره استفاده تروریست‌های «جبهه النصره» از تسلیحات شیمیایی خبر داده است.

جبهه النصره که شاخه‌ای از القاعده محسوب می‌شود، از چندی قبل برای اینکه خود را متمایز از این گروه تروریستی نشان دهد، نامش را به «جبهه فتح شام» تغییر داده است.

به گزارش اسپوتینک، وزارت دفاع روسیه امروز جمعه اعلام کرده که وزارت خارجه آمریکا سرانجام به استفاده جبهه النصره از تسلیحات شیمیایی اذعان کرده است.

طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، وزارت خارجه آمریکا سرانجام اذعان کرده که جبهه النصره «نه تنها سلاح‌های شیمیایی در اختیار دارد بلکه از آنها علیه غیرنظامیان استفاده می‌کند».

بنا بر برخی گزارش‌ها، اعضای گروه تروریستی جبهه النصره کنترل استان ادلب سوریه را در اختیار خود دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار