کد خبر: 877235
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد
اولین کنگره بین‌المللی تمرین ذهنی و علوم عصب - رفتاری ۴ تا ۶ آبان ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.
 
 دکتر مهدی فتحی، دانشیار بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: اولین کنگره بین‌المللی تمرین ذهنی و علوم عصب - رفتاری با هدف آشنایی و تاکید بر توانمندی‌های ذهن در مدیریت بدن و رفتار و ارتقای وضعیت سلامت و عملکرد درمانی و بازتوانی بیماران طراحی شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: در این کنگره ۲۵ میهمان خارجی از کشورهای امارات، آلمان، سوییس، فرانسه، سوئد و بلژیک حضور خواهند داشت.

دبیر علمی اولین کنگره بین‌المللی تمرین ذهنی و علوم عصب – رفتاری تصریح کرد: در این کنگره ۳۰۰ متخصص، عضو هیات علمی و صاحبنظر حضور خواهند داشت و ۲۵ میهمان داخلی و ۱۲ میهمان خارجی به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.

دبیر اولین کنگره بین‌المللی تمرین ذهنی و علوم عصب - رفتاری اظهار کرد: در این کنگره اصول تمرین ذهن و شکوفایی توانایی‌های ذهنی در ارتقای کیفیت زندگی، بهبود عملکردهای رفتاری و استفاده موثر و بهینه از به‌کارگیری ذهن در حیطه‌های مختلف آموزشی، درمانی و ورزشی مورد تبادل نظر متخصصین داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

دکتر فتحی تصریح کرد: محورهای پزشکی این کنگره بر تمرین ذهنی برای بیماران با اختلال ذهنی، تمرین ذهنی برای آسیب‌های دژنراتیو نخاعی، تمرین ذهنی جهت افزایش توانایی‌های یادگیری، تمرین ذهنی در بازتوانبخشی، تمرین ذهنی در دندانپزشکی، تمرین ذهنی جهت بهبود در زندگی، تمرین ذهن و اجتناب از اعتیاد و ... متمرکز است.

دانشیار بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: در این کنگره علاوه بر پنل‌های تخصصی، سخنرانی اساتید برجسته از کشورهای سوئد، بلژیک و آلمان و کارگاه‌های آموزشی، از حضور قهرمانان ملی و المپیک و انتقال تجربیات مدیریت ذهنی این افراد استفاده و همچنین نمایشگاهی از نشان‌های معروف ورزشی برپا خواهد شد


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار