کد خبر: 877231
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: بیش از یک هزار و ۲۵۰ انشعاب بدون اخذ حق انشعاب برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی استان اردبیل نصب و واگذار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فیروز خدایی در دیدار با خانواده‌های مددجویان اردبیلی اظهار داشت: بیش از یک هزار و 250 انشعاب بدون اخذ حق انشعاب برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی استان اردبیل نصب و واگذار شد تا این قشر نیز همانند سایر اقشار محروم جامعه بتوانند از حق طبیعی گاز برخوردار شوند.

وی افزود: حمایت از قشر ضعیف از مهم‌ترین اهدافی است که ما به دنبال داریم و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم این قشر را نیز همانند اقشار محروم جامعه از نعمت گاز بهره‌مند کنیم و به تمامی اهداف خود در راستای ارائه خدمات مطلوب به اقشار محروم و نیازمند جامعه دست یابیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: برای تداوم این حمایت‌ها نیز انجام چنین اقدامات خداپسندانه‌ای تا پایان سال تا حد امکان ادامه می‌یابد تا بتوانیم در راستای عدالت محوری و حمایت از قشر کم‌درآمد جامعه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و شاهد بهبود وضعیت موجود در این زمینه باشیم.

خدایی بیان کرد: نیاز است که همه دستگاه‌های مربوطه در این زمینه همکاری و مشارکت‌های لازم را با هم داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه مشارکت‌های لازم را در افزایش سطح خدمت و رفاه کارکنان و محیط جامعه داشته باشیم و به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما در سال جدید مبنی بر این موضوع بوده که بتوانیم تا پایان امسال گازرسانی به تمامی روستاها و مناطق دورافتاده استان را به پایان برسانیم و شاهد جلب رضایت آنان و برطرف شدن مطالبات و خواسته‌های آنان باشیم که خوشبختانه تا حد قابل توجهی در این زمینه پیشگام بوده‌ایم و امید می‌رود در این زمینه تمامی اهدافمان محقق شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر