کد خبر: 877225
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
دبیر اجرایی مسابقات والیبال وزارت نیرو خبر داد
دبیر اجرایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال برادران وزارت نیرو گفت: ما در پنج روزی که این مسابقات را میزبانی کردیم شاهد حضور 230 نفر ورزشکار، مربی و سرپرست به میزبانی استان اردبیل بودیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مهندس مولایی در مراسم اختتامیه مسابقات والیبال برادران وزارت نیرو در سالن شهدای سرعین اظهار کرد: ما برای اولین بار توسط کمیته برگزاری این مسابقات فنی ترین بازیکن را انتخاب و معرفی می کنیم تا در کنار تجلیل از تیم های برتر این بازیکن نیز مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرد.

وی با یادآوری اینکه بیش از 170 نفر ساعت برای برگزاری این رویداد جلسه و نشست هایی را در سه ماه گذشته برگزار کردیم افزود: با شکل گیری کمیته های مختلف شرکت توزیع برق استان اردبیل این رویداد را به بهترین شکل میزبانی کرده و زمینه رقابت سالم را در بین ورزشکاران وزارت نیرو فراهم کرد.

دبیر اجرایی مسابقات والیبال وزارت نیرو اضافه کرد: این مسابقات در مدت 5 روز و در قالب 44 مسابقه با حضور 19 تیم از استان های مختلف کشور برگزار شد که 230 نفر از ورزشکاران، مربیان و سرپرستان وزارت نیرو در این رویداد حاضر شدند.

مولایی بیان کرد: این مسابقات در سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی برگزار شد که بعد از انجام مرحله مقدماتی هشت تیم به مرحله پلی آف راه یافتند که در مرحله بعدی با حذف چهار تیم پایانی انتخاب شده و مرحله نیمه نهایی و پایانی برگزار شد.

وی اظهار داشت: در نهایت تیم های گلستان، آذربایجان غربی و اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند تا امروز شاهد پایان یافتن این مسابقات به میزبانی سرعین باشیم که در دو سالن فجر و شهدای سرعین این رقابت ها به سرانجام رسید.

دبیر اجرایی مسابقات والیبال وزارت نیرو با تقدیر از میزبانی خوب اردبیل و شهرستان سرعین در این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: ما از همت و همراهی فرماندار سرعین و سایر مسئولان و مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل که در برگزاری این رویداد که را کمک و همکاری کردند قدردانی می کنیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر