کد خبر: 877224
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
مدیر عامل شرکت توزیع برق اردبیل تاکید کرد:

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسن محمدی در مراسم پایانی یازدهمین دوره مسابقات والیبال برادران وزارت نیرو در سالن شهدای سرعین اظهار کرد: وزارت نیرو سیاست کارآمدی بیشتر در بین نیروها و افزایش خدمات رسانی مطلوب به هموطنان را با همت و تلاش کارکنان مدنظر قرار داده و در همین راستا تلاش می کند تا توسعه برنامه های ورزشی به گونه ای حرکت کنیم تا همکاران با سرزندگی، نشاط و توانمندی بیشتر در ماموریت های خود موفق عمل کنند.

وی با یادآوری اینکه در همین راستا ما چند روزی است میزبان مسابقات والیبال کارکنان وزارت نیرو از شرکت های توزیع آب و برق بودیم خاطرنشان کرد: این میزبانی به اعتراف مسئولان وزارت نیرو به شکل مطلوب و شایسته انجام شد و ما با تعاملی مثبت سعی کردیم تا برای 19 تیم حاضر در این مسابقات فضای خوبی را با رویکرد رقابت سالم در یک فضای بانشاط فراهم آوریم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: ما از هر فرصتی استفاده می کنیم تا همکاران خود را به امر ورزش در رشته های مختلف تشویق و ترغیب کنیم و در همین راستا مسابقات متعدد را به مناسبت های مختلف درسطح استان و شهرستان ها برگزار می کنیم.

محمدی تصریح کرد: در کنار برگزاری مسابقات ورزشی و گروهی در برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری نیز ورود خوبی داشتیم به طوری که همکاران ما رضایت کامل از برگزاری این رویدادها داشته و سعی شده تا به توانمندی و کارآمدی آنها افزوده شود.

وی گفت: شرکت توزیع برق استان اردبیل در کنار ارائه خدمات متنوع به هموطنان در بخش توزیع و انتقال برق تلاشی جدی انجام می دهد تا فضای خوب و بانشاطی را برای همکاران خود فراهم آورد تا آنها بتوانند در بستری شایسته خدمات والایی را به مردم ارائه دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر