کد خبر: 877201
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
وقتي رئيس‌جمهور امريكا حرفي مي‌زند وزير خارجه و دفاعش او‌ را تحقير مي‌كنند و همه سياستمداران جهان حرف او را رد مي‌كنند، اين نشان مي‌دهد امريكا به پايان كار رسيده است. 
به گزارش فارس، سردار حسين سلامي، جانشين فرمانده كل سپاه، طي سخناني در گردهمايي بزرگ رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)، با بيان اينكه آثار دلاورمردي‌هاي‌ رزمندگان اسلام در دفاع مقدس الي‌الابد باقي مي‌ماند، اظهار داشت: دشمنان در دفاع مقدس آرزوهاي بزرگي داشتند و‌ مي‌خواستند ايران را تقسيم كنند و بگويند نمي‌شود با دين كشور را اداره كرد. آنها مي‌دانستند اگر به اين نظام فرصت دهند دست كفار را از بلاد اسلامي كوتاه خواهد كرد و بنابراين همه جهان آن روز عليه انقلاب اسلامي متحد شدند. سلامي با تصريح بر اينكه انقلاب اسلامي در تعقيب يك آرمان بزرگ به نام عدالت و حاكم كردن آن بر جهان است، گفت: آنها مي‌دانستند كه نمي‌توانند با وجود انقلاب اسلامي، ثروت‌هاي مسلمانان را غارت كنند. وي خاطرنشان كرد: براي همين بود كه آنها به ايران حمله كردند تا ما را بشكنند و نور خدا را خاموش كنند. جانشين فرمانده كل سپاه افزود: ما امروز در مسير تحقق اسلام قدم برمي‌داريم و دفاع مقدس هم پديده‌اي نبود كه آثارش تنها در زمان خود باقي بماند. سلامي اضافه كرد: اگر دفاع مقدس و رزمندگانش نبودند، امروز نه از اسلام خبري بود نه از استقلال و نه اين جبهه‌هاي دفاع از حق و اسلام وجود داشت. جانشين فرمانده كل سپاه تاكيد كرد: راه سعادت مسلمانان از ميدان جهاد عبور مي‌كند و چيزي جز جهاد، در اين مسير حيات بخش نيست. 
سلامي با بيان اينكه رزمندگان در دفاع مقدس بر ائتلاف نيرومندي از امپراتوري‌هاي دنيا پيروز شدند، افزود: مبارزه ما با امريكا از همان اول انقلاب آغاز شد و‌ ملت ايران اراده كرد در پرتو رهبري، همه جا دشمن را شكست دهد و اين اتفاق افتاد. 
وي تأكيد كرد: امروز هم نبرد ملت ما با امريكا و‌ متحدانش پايان نيافته و آنها ما را تحريم اقتصادي كردند اما بازهم موفق نشدند. آنها مي‌خواستند كشور ما عقب بماند اما ماهواره‌ها پرتاب شد و كشور پيشرفت كرد. 
فكر كردند مي‌توانند با يك فتنه داخلي نظام را از پاي در بياورند اما با عشق ملت به رهبري بازهم شكست خوردند. با جنگ‌هاي فرقه‌اي و طايفه‌اي خواستند مسلمانان را از بين ببرند اما استخوان‌هاي استكبار زير فشار ياران انقلاب و اسلام در حال شكستن است. سردار سلامي با تأكيد بر اينكه ما هرگز از دشمنان شكست نخواهيم خورد، گفت: جبهه انقلاب از كرخه و كارون به سواحل مديترانه و شمال آفريقا و شبه جزيره حجاز منتقل شده و دشمن كوچك شده است. وي با بيان اينكه ما آشفتگي و فروپاشي انسجام يأس و درماندگي را در جبهه دشمن مي‌بينيم، افزود: شايد به ظاهر حالت رئيس‌جمهور امريكا تهاجمي نشان مي‌داد اما سرشار از عجز و شكست بود و در ابتداي سخنانش فهرست شكست‌هاي امريكا را اظهار كرد. 
جانشين فرمانده كل سپاه گفت: همه اينها نشان‌دهنده غلبه جهان اسلام بر آنها بود و ديديم او كه مي‌خواست ايران را منزوي كند خود در انزوا قرار گرفت. سلامي ادامه داد: وقتي ترامپ سمبل جامعه امريكا مي‌شود، يعني آن جامعه فرو ريخته است. وقتي رئيس‌جمهور امريكا حرفي مي‌زند وزير خارجه و دفاعش او‌ را تحقير مي‌كنند و همه سياستمداران جهان حرف او را رد مي‌كنند، اين نشان مي‌دهد امريكا به پايان كار رسيده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار