کد خبر: 877199
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
ویژه‌های جوان:
سايت اصلاح‌طلب انصاف نيوز از قول يك فعال سياسي كه نامش ذكر نشده، ادعاهايي را در مورد جهانگيري و روحاني و ناطق مطرح كرده است.
اين فعال سياسي به انصاف نيوز گفته است كه «اسحاق جهانگيري به خاطر برخي مشكلات و اختلافات در آستانه‌ جدايي از دولت است؛ او در دولت دوازدهم مورد مشورت رئيس‌جمهور قرار نمي‌گيرد. محمود واعظي عملاً جاي جهانگيري را در كابينه گرفته است. در انتخاب استانداران نيز استانداران اصلاح‌طلب دوره‌ خاتمي بلاتكليف مانده‌اند.‌» وي در ادعايي ديگر گفته «ناطق نوري در ديداري كه با رئيس‌جمهور داشته از وي انتقاد كرده و گفته است آن موقعي كه به جنابعالي مي‌گفتم درست نيست كه بعد از هر سخنراني رهبري، يك سخنراني ترتيب دهيد و حرف‌هايي در جهت مخالف آن بزنيد گوش نمي‌كرديد. حالا هم عوض شده‌ايد و هيچ تصميمي را بدون هماهنگي با برخي نهادها نمي‌گيريد. » اين فعال سياسي گفت كه «يكي از مرتبطين مي‌گفت دولت هيچ برنامه‌اي براي اقتصادش ندارد. حتي برخي مديران بانك‌هاي خارجي كه براي همكاري اقتصادي به كشور آمده بودند پس از مدتي بلاتكليفي دست خالي بازگشته‌اند. مدير يكي از بانك‌هاي عمان كه به دستور سلطان قابوس سه بار براي بازگشايي ال سي به ايران آمده است بعد از اينكه از داخل ايران مشخص نكردند بايد با كه گفت‌وگو كند، دست خالي برگشته است.»

روزنامه قانون: آقاي نوبخت! استعفا دهيد
سخنان سخنگوي دولت كه بعضي‌ها را متهم كرده بود كه گراي خزانه را به خارج مي‌دهند، با انتقادات بسياري مواجه شد. چه آنكه اين انتقاد همان انتقادي بود كه منتقدين دولت روحاني از او داشتند كه چرا مدام در تريبون عمومي از خالي بودن خزانه مي‌گويد و دشمنان را آگاه مي‌كند، اما حالا نوبخت ديگران را متهم به اين كار مي‌كند. انتقادات آنقدر روشن و بحق بود كه صداي روزنامه اصلاح‌طلب قانون هم درآمد. روزنامه قانون در گزارشي با تيتر «آقاي نوبخت كار را از اين خراب‌تر نكنيد!» آورده است كه: «محمدباقر نوبخت، سخنگوي دولت روحاني در نشست‌ خبري با بخشي از رسانه‌هاي كشور، انتقاد كرده است كه چرا بعضي‌ها سعي مي‌كنند به دشمنان بيرون كشور گرا بدهند كه خزانه ما خالي است؟ در شرايط تحريم ما رشد منفي اقتصادي را مثبت كرديم، باور كنيد ما اين قدرت را داريم كه ايستادگي كنيم.»

قانون نوشته است: مشخص نيست برخي از سياستمداران حاضر در اين دولت با چه امتياز و ويژگي در كابينه مشغول فعاليت هستند ولي بي‌شك حضورشان به نفع دولت نيست. گويي مشغله‌هاي بيش از حد و بي‌فايده آقاي سخنگو عاملي براي فراموشي او شده‌است زيرا نوبخت به عنوان سخنگوي دولت بايد به خاطر مي‌آورد كه رئيس‌جمهور در همان روزهاي ابتدايي روي‌كار آمدن با همين ادعا قصد تخريب رقيب را داشت و در آن زمان دلواپسان و منتقدان دولت، به روحاني اعتراض‌هاي فراواني كردند. حال كه دگر دولت خود به ميان گود آمده و فشارهاي مختلف را از نزديك درك كرده است اين ادعاها را در رابطه با منتقدان كردن جاي تأمل فراواني دارد. اميدواريم آقاي نوبخت كار را از اينكه هست خراب‌تر نكرده و ميدان را به كساني واگذار كند كه توانايي سخنگويي دولتي را كه اين همه مشكل دارد، داشته باشد.» 
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارگرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
و مکرو ومکرالله والله خیر الماکرین؛ ببینید چگونه به دست خودشان ؛ خودشان را رسوا میکنند!!! بنازم رب العالمین را ؛ عجب خدای عادلی داریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار