کد خبر: 877160
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
18 نفر از سارقان شرور كه با ايجاد دعواي ساختگي مقابل پاساژ علاءالدين دست به سرقت مي‌زدند در عمليات شبانه پليس بازداشت شدند. 
چندي قبل بود كه به مأموران پليس تهران خبر رسيد عده‌اي با راه انداختن دعواي ساختگي مقابل پاساژ علاءالدين دست به سرقت اموال مشتريان يا كسبه مي‌زنند.
 همچنين مشخص شد كه اين افراد گوشي‌هاي بدلي را به جاي گوشي اصل به مشتريان مي‌فروشند.
 بررسي‌هاي پليس همچنين نشان داد همه اعضاي باند به صورت گروهي فعاليت مي‌كنند و زمان شناسايي طعمه، افراد حاضر با بر هم زدن نظم عمومي و عربده‌كشي و استفاده از سلاح سرد از جمله قمه و چاقو اقدام به ايجاد وحشت بين كسبه و مشتريان پاساژ مي‌كردند. 
بعد از آن بود كه مأموران پليس در محل حاضر شده و بعد از تحقيق از شاهدان و بررسي دوربين‌هاي مداربسته موفق شدند اعضاي اين باند را كه 18 مرد جوان بودند، شناسايي كنند. 
سرهنگ سعيد راستي، معاون عمليات پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ گفت‌: مأموران پليس در جريان تحقيقات خود مخفيگاه هر ۱۸ عضو باند را شناسايي و شامگاه سه‌شنبه در چندين عمليات همزمان اعضاي باند را در تهران، ري، اسلامشهر و رباط كريم بازداشت كردند. سرهنگ راستي با اشاره به اينكه از مخفيگاه متهمان بيش از صدها گوشي تلفن همراه اصل و بدل كشف شده گفت: متوسط سني متهمان ۲۵ تا ۳۵ سال است و در بررسي‌ها سابقه‌دار بودن برخي از اعضاي باند براي پليس مشخص شده است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار