کد خبر: 877129
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

رئیس کلانتری 112 ابوسعید از دستگیری دو سارق خبر داد و گفت: متهمان برای مخفی شدن از نگاه پلیس، تعدادی تی شرت روی هم پوشیده بودند.

سرهنگ "صادق ضرونی" به خبرنگار ما گفت: عوامل گشت انتظامی کلانتری، هنگام گشت زنی در سطح حوزه، به یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین مشکوک، که دستور ایست می­ دهند. ولی سرنشینان موتورسیکلت، بدون توجه به فرمانِ پلیس از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به تعقیب و گریز متهمان، عنوان داشت: سرنشین و راکب موتورسیکلت که حین فرار یک قبضه سلاح گرم و دو دستگاه گوشی تلفن همراه، یک عدد ساعت مچی را به اطراف پرتاب می کردند و سعی داشتند با از تن درآوردن تی شرت در رنگ های مختلف از دید پلیس مخفی شدند با هوشیاری ماموران شناسایی شدند.

وی با اشاره به متواری شدن راکب موتورسیکلت، گفت: ماموران موفق کشف اموال پرتابی و دستگیری سرنشین موتورسیکلت شدند که در بازجویی صورت گرفته از آن، علاوه بر بزه انتسابی، همدست خود را معرفی کرد. در نهایت در بازرسی صورت گرفته از سرنشین موتورسیکلت که 5 دست تی شرت را روی هم پوشیده بود و اظهار داشت که چون لاغر شدم لباس زیاد پوشیده ام، یک قبضه سلاح گرم، کلید دستبند، مقداری وجه نقد، ایران چک، کارت عابر بانک کشف شد.

رئیس کلانتری 112 ابوسعید، عنوان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار