کد خبر: 877116
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
تبریز - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: گسترش فولاد تبریز با آمدن فیروز کریمی تغییر کرده است و شرایطش بهتر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی گسترش فولاد با سپاهان به خبرنگاران گفت: برای سه امتیاز به تبریز آمده ایم و می دانیم که بازی سختی داریم.

کرانچار سپس با بیان اینکه برای بازی فردا بازیکن محرومی نداریم، گفت: پورغاز تنها مصدوم ما در بازی فردا است.

وی سپس با تاکید بر اینکه فردا برای کسب نتیجه مطلوب به میدان می ‌رویم، گفت: مطلوب ما سه امتیاز است و برابر تیم گسترش فولاد کار سختی پیش رو داریم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه هفته گذشته پیروزی خوبی برابر تیم سیاه جامگان کسب کردیم، گفت: بازی با کیفیتی نیز برابر پرسپولیس انجام دادیم و گسترش فولاد هم حریف سرسختی برای ما است.

کرانچار با اشاره به اینکه از نظر من سپاهان عقب ‌ماندگی وحشتناکی ندارد، گفت: ما اکنون با کیفیتی که داریم، توانستیم خودمان را به این نتیجه برسانیم که برای پیروزی راهی تبریز شویم.

وی سپس در خصوص فیروز کریمی نیز گفت: از کریمی شناخت دارم و می ‌دانم وی با تیم پاس تهران قهرمان آسیا شده است.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه فیروز کریمی در هر تیمی که بوده کیفیت تیمش را ارتقا داده، گفت: بازی تیم گسترش فولاد را برابر پیکان آنالیز کردم و تیم پیکان شانس آورد که بازی را واگذار نکرد.

وی با تاکید بر اینکه تیم گسترش فولاد با آمدن کریمی نسبت به قبل متحول شده است، گفت: سپاهان نیز از بازیکنان جوان و بومی استفاده می کند و این نوید آینده درخشانی برای تیم سپاهان می دهد.

گفتنی است تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۵ فردا پنج شنبه در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر در استادیوم اختصاصی خود میزبان سپاهان اصفهان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار